خبری خوش برای اتباع خارجی زائر اربعین

کد خبر: 1174291

سردار شرفی خبر داد؛ اعزام ۷۶۰ هزار زائر از مرز شلمچه/ خبری خوش برای اتباع خارجی اعزام ۷۶۰ هزار زائر از مرز شلمچه/ خبری خوش برای اتباع خارجی اهواز- فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: تاکنون ۷۶۰ هزار زائر از مرز شلمچه عازم کشور عراق شدند. به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شرفی عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به خروج ۷۶۰ هزار زائر از مرز شلمچه اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۵۰ هزار زائر از این مرز وارد کشور شده‌اند. وی تاکید کرد: زائران در حال حاضر به مرزها مراجعه نکنند تا ازدحام جمعیت در مرزها کم شود هرچند که تردد در مرزها روان است. فرمانده قرارگاه اربعین فراجا افزود: زائران پاکستانی با گرفتن مانیفست و گروهی و اتباع افغانستان که دارای گذرنامه، برگه گذر ویژه و مدارک قانونی هستند می‌توانند از مرز شلمچه راهی کربلای معلی شوند. سردار شرفی با اشاره به در نظر گرفته شدن تمهیدات بازگشت زائران به کشور گفت: مواکب و خودروهای عمومی برای انتقال زائران به شهرهای مبدا در مرزها آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

خبری خوش برای اتباع خارجی زائر اربعین

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: تاکنون ۷۶۰ هزار زائر از مرز شلمچه عازم کشور عراق شدند.

سردار محمد شرفی عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به خروج ۷۶۰ هزار زائر از مرز شلمچه اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۵۰ هزار زائر از این مرز وارد کشور شده‌اند.

وی تاکید کرد: زائران در حال حاضر به مرزها مراجعه نکنند تا ازدحام جمعیت در مرزها کم شود هرچند که تردد در مرزها روان است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا افزود: زائران پاکستانی با گرفتن مانیفست و گروهی و اتباع افغانستان که دارای گذرنامه، برگه گذر ویژه و مدارک قانونی هستند می‌توانند از مرز شلمچه راهی کربلای معلی شوند.

سردار شرفی با اشاره به در نظر گرفته شدن تمهیدات بازگشت زائران به کشور گفت: مواکب و خودروهای عمومی برای انتقال زائران به شهرهای مبدا در مرزها آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها