سردار رحیمی: سردار اشتری مهسا امینی را مثل دختر خودش می داند

کد خبر: 1175696

رئیس پلیس پایتخت گفت: سردار اشتری ضمن تاکید بر تکریم خانواده مهسا امینی گفته است که این دختر مثل دختر من است.

سردار رحیمی: سردار اشتری مهسا امینی را مثل دختر خودش می داند

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار حسین رحیمی ضمن ابراز تأسف از حادثه ناگوار فوت مرحومه "مهسا امینی" و همدردی با خانواده وی اظهار داشت: نیروهای جان برکف انتظامی کشور در تمامی شرایط بحرانی بدون هیچ ادعایی به دنبال احقاق حق و گرفتن حق مظلوم از ظالم بوده اند، چه بسا از آسایش و آرامش خود گذشته اند و جان خود را در راه دفاع از حق در طبق اخلاص گذاشته اند؛ رشادت و ایثارگری‌های نیروهای خدوم پلیس بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: وقوع چنین اتفاقی برای پلیس که همواره دغدغه نیروهای آن جلوگیری از وقوع چنین حوادث و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است، بسیار ناگوار است.

رحیمی همچنین تصریح کرد: زمان وقوع این حادثه، سردار حسین اشتری ۱۴۰۱/۶/۲۲ در شلمچه در حال خدمت رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند اما طی تماس تلفنی، با تاکید و سریعاً خواستار پیگیری موضوع به صورت دقیق و بدون هرگونه ملاحظه‌ای شدند و تاکید کرد که مرحومه مهسا امینی را همچون دختر خودم می دانم.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور خود را در این مصیبت وارده شریک می‌داند، گفت: این اتفاق باعث تأسف و تالم و آزرده خاطر شدن همه ما شده است اما در این بین معاندان به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند و با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی فضای جامعه را ملتهب می‌کنند.

رحیمی با بیان اینکه سردار اشتری؛ فرمانده انتظامی کشور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه مهسا امینی (۱۴۰۱/۶/۲۴) تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته که با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.

سردار رحیمی یادآور شد: سردار اشتری با وجود حضور در مرز شلمچه، پس از اطلاع از ماجرای خانم امینی، طی گفت و گوی تلفنی با بنده، با ذکر اینکه مهسا امینی مثل دختر من است، سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان جدی وی، رسیدگی فوری بدون هیچگونه ملاحظه‌ای و تکریم خانواده مرحومه را صادر کردند.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها