رئیس سازمان انرژی اتمی به وین رفت

کد خبر: 1176633

رئیس سازمان انرژی اتمی به منظور شرکت در کنفرانس عمومی آژانس و دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد وین شد.

 رئیس سازمان انرژی اتمی به وین رفت

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به منظور شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همچنین دیدار و گفت‌وگو با رافائل گروسی مدیرکل آژانس امروز (یکشنبه) سوم مهر ماه وارد وین شد.

قرار است محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانس سالیانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شرکت کرده و به ایراد سخنرانی بپردازد.

شصت و ششمین اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فردا (دوشنبه) چهارم مهر ماه در مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در شهر وین پایتخت اتریش آغاز به کار می‌کند.

محمد اسلامی روز گذشته در گفت‌وگویی عنوان کرد: اتهاماتی که به صورت ناروا و پرتکرار ۲۰ سال است علیه ایران مطرح می‌کنند و مکان‌هایی که ادعا می‌کنند، مکان‌هایی ساختگی است و ربطی به دولت ندارد و اصلا تاسیسات نیست. اینها براساس اطلاعاتی است که عناصر ضد انقلاب و سرویس‌ها هر بار با شکل و شمایل و ادبیات جدید پردازش می‌کنند و دامن می‌زنند و هدف آنها کُند و مختل کردن پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است و به یاری خدا در این زمینه روشنگری خواهیم داشت.

وی همچنین اعلام کرد که در مدت حضورش در وین با مقامات حاضر در این نشست ملاقات خواهد کرد و افزود: ملاقاتی با گروسی خواهم داشت. امیدوارم این حضور، مذاکرات و گفت‌وگوها تسهیلگر باشد و کمک کند نوع برداشت‌هایی که نسبت به ایران دارند و متاثر از فشار سیاسی و عملیات روانی است، هر چه زودتر خاتمه یابد و براساس مقررات آژانس روند امور تنظیم شود و به یاری حق تعالی از این مرحله عبور کنیم.

به گزارش فارس، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی پیش از این در اظهاراتی گفته بود: پیغام‌هایی که از طرف آژانس آمده، نشان می‌دهد قصد بستن پرونده سه مکان ادعایی را دارند. امیدواریم صادق باشند و بیش از این وقت خود را تلف نکرده و فکر نکنند که با چنین موردی بتوانند فشار حداکثری اعمال کنند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها