دستگیری ۲ مرد جوان به دلیل فوت دوست قدیمی!

کد خبر: 1177152

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ۲ مردجوان را در رابطه با فوت مشکوک دوست خود دستگیر کردند.

دستگیری ۲ مرد جوان به دلیل فوت دوست قدیمی!

شنبه دوم مهر ماه جاری، مرگ مشکوک یک مرد جوان روی تخت بخش اورژانس بیمارستانی در غرب تهران از سوی کادر درمان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در بیمارستان، با جسد مرد جوانی روی تخت بخش اورژانس مواجه شدند که به دلایلی نامشخصی فوت کرده بود که در ادامه مشخص شد، متوفی توسط 2 مرد جوان که از دوستان قدیمی وی هستند،  به این مرکز درمانی منتقل شده است.

بازپرس غلامی پس از دریافت این اطلاعات، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا دوستان متوفی را هدف تحقیق قرار دهند که در آغاز بررسی‌ها مشخص شد، 2 مرد جوان پس از حضور در بیمارستان در گفتگو با پرسنل اورژانس ادعا کردند متوفی به خانه‌ آنها آمده و به دلیل مصرف مشروبات الکلی از حال رفته است!

2 مرد جوان به کارآگاهان گفتند: چند سالی است که متوفی را می‌شناسیم، او روز حادثه به خانه‌ ما آمد که با یکدیگر مشروبات الکلی مصرف کردیم همه‌چیز عادی پیشرفت تا اینکه متوفی حالش بد شد و روی زمین افتاد که در ادامه با اورژانس تماس گرفتیم.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، دست یکی از دوستان متوفی به دلایلی نامشخصی آثار کبودی وجود دارد که این موضوع نشان می‌داد وی با فردی درگیر شده است؛ بدین ترتیب با دستور بازپرس پرونده، این 2 مرد جوان در رابطه با مرگ مشکوک دوست خود توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

تحقیقات در خصوص این پرونده توسط ساسان غلامی؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها