صفر تا صد حادثه رخ داده برای مهسا امینی

کد خبر: 1178373

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت آغاز هفته فراجا عملکرد سالانه پلیس را تشریح کرد.

صفر تا صد حادثه رخ داده برای مهسا امینی

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت آغاز هفته فراجا عملکرد سالانه پلیس را تشریح کرد.

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی چهارشنبه به مناسبت آغاز هفته فراجا در برنامه صف اول شرکت کرد و گفت: شعار هفته فراجا سال ۱۴۰۱ «پلیس خدمتگزار مردم-مردم حامی پلیس» است و ما همیشه خودمان را خدمتگزار مردم می‌دانیم.

وی گفت: پلیس برای اربعین در حال آماده باش بود و بیش از ۳۰ هزار نفر از مأموران پلیس بیش از ۴۵ روز در مرزها بودند و بنده هم در مرزهای زمینی حضور داشتم.

اشتری با اشاره به حادثه اتفاق افتاده برای مرحومه مهسا امینی بیان کرد: روز ۲۲ شهریور ماه بود که من در شلمچه حضور داشتم، همکاران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با من تماس گرفتند و گفتند خانمی به اسم مهسا امینی در پلیس امنیت در خیابان وزرا بی هوش شده است و الان هم در کما هستند.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به تماس تلفنی خود با فرمانده انتظامی تهران و صدور سه دستور در این زمینه گفت: مطلب اول این بود که تمام تلاشتان را کنید تا این خانم حالش خوب شود و تصور کنید دختر بنده است که این اتفاق برایش رخ داده و من هم تهران نیستم، پس هرکاری می‌توانید انجام دهید.

وی ادامه داد: مطلب دوم این بود که گفتند به همراهان این بیمار (پدر و مادرش که از شهرستان به تهران آمده اند) خدمات ویژه ای ارائه شود و مطلب سوم هم این بود که باید ابعاد این قضیه بدون هیچ اغماضی پیگیری شود و اگر همکاری تخلف کرده است معرفی شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله از شلمچه به تهران برگشتم و موضوع را شخصاً پیگیری کردم؛ ادامه داد: روز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه درخواست کردم که با پدر مهسا امینی صحبت کنم و حدود بیست دقیقه با پدر این خانم صحبت کردم. ابراز تأسف کردم و گلایه‌های این پدر هم شنیدم و او را به آرامش دعوت کردم.

اشتری افزود: به پدر خانم امینی گفتم تا به این لحظه با توجه به پیگیری‌هایی که داشتم قاطعانه اعلام می‌کنم که هیچگونه ضرب و جرحی در این حادثه رخ نداده؛ البته که هنوز باید تحقیقات تکمیل شود و او هم قبول کرد اما اعلام کرد یک پزشک از طرف خودمان برای درمان دخترمان بیاید که ما قبول کردیم و حتی گفتیم که خودمان آن پزشک را به تهران منتقل می‌کنیم که پدر خانم امینی اعلام کرد اگر لازم شد به ما می‌گوید تا برای انتقال پزشک اقدام کنیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها