محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

کد خبر: 1179551

رئیس پلیس راه مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال خبر داد و گفت: درصورت بروز ترافیک محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شوند.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

رئیس پلیس راه مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال خبر داد و گفت: درصورت بروز ترافیک محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شوند.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت روان است.

وی با اشاره به کاهش دید در محدود گدوک محور سوادکوه، افزود: همچنین در محورهای هراز و کیاسر شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال اجرا شد، بیان کرد: موضوع مهم در اجرای محدودیت‌های ترافیکی این است که اعمال محدودیت‌ها به‌صورت مقطعی خواهد بود.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از کرج به‌ سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌‌تاب ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌ها به‌صورت مقطعی و براساس اعلام پلیس خواهد بود، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان به هشدارهای پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: محور هراز محدوده پیچ ابتهاج، از ساعت ۷ روز یک‌شنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه به صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

جهان‌تاب افزود: طی این مدت تردد از سایر محورهای مواصلاتی استان ازجمله کندوان و سوادکوه انجام خواهد شد .

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان مازندران است./فارس

محور هراز مسدود می‌شود

مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز واقع در استان مازندران به‌ سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز، واقع در استان مازندران، خبر داد و اعلام کرد: این محور از ۲۴ تا ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱، روزهای یکشنبه تا سه شنبه به صورت ۲۴ ساعته و روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ مسدود است.

براساس اعلام این مرکز محور هراز به سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری، از کیلومتر ۷۰۰+۹۰ الی ۹۵۰+۹۰، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و سوادکوه (فیروزکوه) انجام می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه خود آورده است: تردد در محور هراز، واقع در استان تهران، از ۲۳ مهر تا هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۳۰ در روزهای شنبه و از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به سبب اجرای عملیات زیرسازی، تراش و روکش کلی آسفالت معیوب، از کیلومتر ۰ الی ۴۰۰+۱۶، همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها