قول نمایندگان برای تامین اعتبار البسه دوربین‌دار پلیس

کد خبر: 1180330

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ماموران ما با استفاده از تجهیزات روز وظیفه و ماموریت خود را به خوبی انجام می دهند، گفت: امروز بخش زیادی از تجهیزات ما توسط نخبگان و صنعتگران داخلی تولید شده و ما آمادگی صادرات این تجهیزات را داریم.

قول نمایندگان برای تامین اعتبار البسه دوربین‌دار پلیس

سردار حسین اشتری روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با بیان اینکه اکنون در بخش صادرات تجهیزات پلیسی چندین قرارداد با کشورهای دیگر داریم، اظهار داشت: اگر دانشی در کشور ما است همه کشورها می‌توانند از آن استفاده کنند. ما هم از دانش سایر کشورها استفاده می‌کنیم اما با توجه به تحریم‌ها امروز ما در همه حوزه‌ها روی پای خودمان ایستاده‌ایم و تحریم‌ها را که تهدیدی برای ما بود تبدیل به فرصت کردیم و آمادگی تبادل اطلاعات با کشورهای دوست و برادر را داریم و از این ارتباط و تعامل استفاده می کنیم.

وی افزود: بهره‌گیری از تجهیزات باعث افزایش دقت و سرعت بیشتر در انجام ماموریت‌ها و رضایت مندی مردم شده است در نظرسنجی هایی که از سوی دستگاه ها صورت می گیرد پلیس در رتبه بالایی قرار دارد، امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور حضور دارد و تنوع برنامه های ما زیاد است و شاید هیچ دستگاهی اینگونه با مردم در ارتباط نباشد.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز امکانات خوبی برای کنترل مرزها داریم همکاران من در مرزها و جاده ها حضور دارند گفت: امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و این را با شهدایی که داده، اثبات کرده است.

وی ادامه داد: شاید کمتر پلیسی در دنیا باشد که مانند ما تنوع خدمت رسانی و ایثارگری باشد و این افتخار پلیس است و البته مردم هم قدردان پلیس هستند، امیدواریم با برپایی این نمایشگاه با نخبگان در تعامل بیشتر باشیم و بتوانیم با استفاده از این تجهیزات به مردم خدمت کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز امنیت مهمترین مولفه برای دولت‌ها است. در سایه امنیت می توانیم رشد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

وی با اشاره به افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: بعد از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا امسال شاهد برپایی این نمایشگاه در تهران هستیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه با یک رشد خوبی روبرو هستیم و خدا را شاکریم بابت پیشرفت و ارتقایی که پلیس جمهوری اسلامی نسبت به گذشته پیدا کرده است، وقتی به دهه های گذشته نگاه می کنیم این رشد قابل ملاحظه است و در سال‌های اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته است. به همان اندازه که در دنیا در فناوری‌ها رشد وجود دارد پلیس باید بیشتر رشد داشته باشد، چراکه معتقدیم پلیس برای امنیت مردم و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و مقابله با مجرمان باید چند گام جلوتر باشد.

به گفته وی، امروز امنیت مهم ترین مولفه برای دولت‌ها است در سایه امنیت می توانیم رشد سیاسی، اقتصادی فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم، اگر صنعت گران بخواهند رشد داشته باشند دانشگاه، مدارس و بازار در سایه امنیت می توانند به اهداف خود برسند و این فقط خاص کشور ما نیست همه کشورها به امنیت و آرامش نیاز دارند امروز با تلاش پلیس، نیروهای مسلح و همراهی مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب دارای امنیت در کشور هستیم و باید آن را روز به روز ارتقا دهیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: امروز ما افسران مجرب، حرفه ای مردم دار و عاشق به وطن در پلیس داریم. همکاران ما در انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارای انگیزه بالایی هستند آموزش های حرفه ای دیده و به انجام وظیفه خود تعهد دارند.

 

سردار اشتری در حاشیه این مراسم نیز به خبرنگاران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قول‌هایی برای تامین اعتبار البسه دوربین‌دار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات دیگری نیز نیاز داریم که باید نمایندگان مجلس در این خصوص به ما کمک کنند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها