انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات ‌در ‌ارومیه

کد خبر: 1180605

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات توسط دلاورمردان مرزبانی استان در مرزهای ارومیه خبرداد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات ‌در ‌ارومیه

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات توسط دلاورمردان مرزبانی استان در مرزهای ارومیه خبرداد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین خانی با بیان اینکه در راستای تشدید اقدامات کنترلی مرز و اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و نیز رصد اطلاعاتی، مرزبانان هوشیار هنگ مرزی ارومیه پس از کسب اخبار واصله مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات توسط قاچاقچیان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار آن‌ها قرار گرفت، تصریح کرد: مأموران با تشکیل چندین تیم عملیاتی و با ایجاد گشت و کمین های هدفمند و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و ریزپرنده ها در یک عملیات منسجم موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان سلاح و مهمات شدند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به هوشیاری مرزبانان، دستگیری یک نفر و مهار 4 رأس دواب از آنان بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه جان برکفان هنگ مرزی ارومیه  تعداد 161 قبضه سلاح جنگی و شکاری از نوع کلت کمری و اسلحه شکاری کشف شد.

وی تأکید کرد: مرزبانان استان با جدیت تمام و قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد خواهند کرد./تسنیم

 کشف ۱۶۱ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف ۱۶۱ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان مقتدر هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی؛ فرمانده مرزبانی انتظامی کشور  اظهار کرد: مرزبانان هوشیار هنگ مرزی ارومیه با انجام گشت و کمین هدفمند و با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نوار مرزی، توانستند یک باند سلاح و مهمات قاچاق را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.

وی افزود: در عملیاتی مقتدرانه و با استفاده از چتر اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی ارومیه، 161 قبضه سلاح جنگی و شکاری و 4 رأس دواب که در امر قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفت را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه یک نفر از اعضای این باند قاچاق سلاح و مهمات دستگیر شده است، اظهار کرد: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل این پرونده در دستور کار قرار دارد.

گودرزی خاطرنشان کرد: اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچیان و تمامی سودجویانی که برای کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حریم امنیتی مرز‌های کشورمان را دارند بایستی بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند و مقتدرانه با هرگونه تحرک و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها