فرمانده انتظامی زاهدان برکنار شد

کد خبر: 1182434

شورای تامین سیستان و بلوچستان: فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان برکنار شد

شورای تامین سیستان و بلوچستان: فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.

شورای تامین به مردم اصیل، وفادار و انقلابی شهر زاهدان خصوصا خانواده‌ شهدا و جان‌باختگان تسلیت عرض می‌نماید و جهت تحقق دستور ریاست محترم جمهوری برای اجرای عدالت، ضمن پذیرش قصور برخی از ماموران و عزل رئیس وقت کلانتری ۱۶ و فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان و همچنین جبران خسارت وارده به جانباختگان بی‌گناه و خانواده‌های آنان اعلام می‌دارد که:

پرونده حوادث تلخ زاهدان اعم از محرکین، اغتشاشگران و مهاجمان به کلانتری و از طرفی مسئولین ذیربط انتظامی جهت رسیدگی به تخلفات و جرائم، تشکیل و به همراه مستندات کامل برای رسیدگی همه جانبه به مرجع قضایی ارسال شده تا بصورت دقیق و براساس ضوابط قانونی مورد رسیدگی قرار گیرد.

لازم به ذکر است چنانچه طی بررسی‌های تکمیلی و در صورت مشخص شدن مواردی دیگر از قصور و یا تقصیر احتمالی پرسنل و فرماندهان انتظامی جهت رسیدگی و اقدام به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

photo_2022-10-28_00-02-14

فرمانده انتظامی مهاباد: در سلامت کامل هستم/ مهاباد در امنیت کامل است

فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان اظهار داشت: مجروحیتم یک زخم جزئی از ناحیه سر بود که مسئله خاصی نیست و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به خسارت فراوان برخی اغتشاشگران به اموال دولتی، خصوصی و مردم افزود: بحمدالله هم‌اکنون امنیت مطلوبی در شهر برقرار است و هیچ‌گونه مشکل، تجمع و اغتشاشی در سطح منطقه وجود ندارد و اوضاع در تحت کنترل نیروهای انتظامی است.

 فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اشاره به التهاب‌آفرینی و دروغ‌پراکنی رسانه‌های معادن در خصوص این شهرستان و بحرانی نشان دادن وضعیت مهاباد تصریح کرد: هم‌اکنون شهر در آرامش کامل بوده و هیچ‌گونه خبری از اغتشاش و تجمع نیست و تمام اخبار رسانه‌های معاند دروغ و کذب است و مردم مطمئن باشند که پلیس برای تامین امنیت از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها