مسافران شمال بخوانند/ محدودیت های ترافیکی از امروز تا جمعه ۱۳ آبان

کد خبر: 1183534

رییس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان از امروز تا جمعه ۱۳ آبان ماه جاری خبرداد.

مسافران شمال بخوانند/ محدودیت های ترافیکی از امروز تا جمعه ۱۳ آبان

سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴  امروز چهارشنبه و فردا  پنجشنبه (۱۱و ۱۲ آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روزها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس  به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۳ آبان ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها