محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال

کد خبر: 1185146

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز آغاز شده و تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال در دستور کار قرار دارد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال

 یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز آغاز شده و تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: معمولا چهارشنبه‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که از بعدازظهر چهارشنبه‌ها آغاز شده و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های شمال ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

جهان‌تاب بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت مقطعی یک.طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تمامی کامیون‌و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه  اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: قرار بود امروز محور کندوان یک‌طرفه شود که باتوجه به شرایط عادی ترافیک بعید است این محدودیت اجرا شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها