تسهیلات بانکی به کدام سربازان اهدا می‌شود؟ +آدرس ثبت نام غیر حضوری

کد خبر: 1189510

رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان منقضی خدمت سال‌های ۹۷ به بعد که دارای گواهینامه مهارت‌آموزی هستند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.

تسهیلات بانکی به کدام سربازان اهدا می‌شود؟ +آدرس ثبت نام غیر حضوری

سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مأموریت‌های اصلی سازمان وظیفه عمومی، تأمین نیروی انسانی نیروهای مسلح، اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح در یازده دوره در سال و رسیدگی به درخواست‌های معافیت تحصیلی، پزشکی، کفالت، خروج از کشور، صدور مجوز فعالیت‌های ورزشی و… است.

سردارمهری بیان کرد: با صدور اینترنتی تمامی درخواست‌های خروج از کشور دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب و صدور معافیت تحصیلی دانشجویان داخل کشور و خارج از کشور به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اینترنتی sakha.epolice.ir توانسته‌ایم حجم گسترده‌ای از مراجعات حضوری غیرضروری را کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود: بیش از ۲۶ مورد از خدمات سازمان مانند تمدید و تعجیل اعزام به خدمت، ثبت درخواست‌های معافیت کفالت، پزشکی، موارد خاص و استعلام کارت‌های معافیت و پایان خدمت و …به دفاتر پلیس +۱۰ واگذار شده و روند رسیدگی به درخواست مشمولان و نتایج کمیسیون‌های پزشکی، کفالت و… به صورت پیامکی به مشمول اطلاع رسانی می‌شود.

این مقام انتظامی گفت: ارتقا فرهنگ و منزلت سربازی از دیگر رویکردهای مهم سازمان وظیفه عمومی است که در سال‌های اخیر با تولید فیلم کوتاه، بروشور، پادکست و… گام مؤثر برداشته ایم، همچنین در رادیو جوان برنامه‌ای ویژه سربازان عزیز کشورمان به صورت هفتگی با موضوعات متنوع پخش می‌شود.

سردار مهری خاطرنشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی قوانین و مقررات، یکی از برنامه‌های مستمر، برگزاری جلسه با مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و حضور در مدارس و رفع ابهامات دانش آموزان است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی اظهار کرد: رویکرد دیگر خدمت سربازی در نیروهای مسلح، بهره‌گیری مناسب از وقت جوانان در طول دو سال خدمت سربازی در راستای رسالت و مأموریت‌های نیروهای مسلح است تا دوران خدمت سربازی به دوران رشد و توانمندسازی جوانان به عنوان کادرهای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

وی گفت: در طرح مهارت‌آموزی توانمندی کارکنان وظیفه متناسب با تحصیلات و تخصص آنان با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های خدمات فنی مهندسی، اداری و پشتیبانی و… افزایش می‌یابد و پس از قبولی در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای، گواهی مربوطه برای آنان صادر می‌شود.

سردار مهری با بیان اینکه در اجرای این طرح تمامی سازمان‌های نیروهای مسلح و بیش از ۲۶ دستگاه کشوری مشارکت دارند، افزود: سربازان منقضی خدمت سال‌های ۹۷ به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها