مدارس فردا دوشنبه تعطیل است | در کدام استان ها مدارس تعطیل است؟

کد خبر: 1190264

همه مقاطع تحصیلی پردیس در شیفت صبح به دلیل برودت هوا و بارش برف فردا دوشنبه ۱۴ آذر تعطیل است.

مدارس فردا دوشنبه تعطیل است | در کدام استان ها مدارس تعطیل است؟

همه مقاطع تحصیلی پردیس در شیفت صبح به دلیل برودت هوا و بارش برف فردا دوشنبه ۱۴ آذر تعطیل است.

با برودت هوا و بارش برف همه مقاطع تحصیلی و مدارس شیفت صبح پردیس تعطیل شد.

بر اساس این گزارش آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد همه مدارس پردیس در نوبت تعطیل است./مهر

مدارس برخی شهرستان‌های تهران فردا «غیرحضوری» شد

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:با توجه به برودت هوا و یخبندان مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت فردا، دوشنبه ( ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ) غیر حضوری خواهد بود.

همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.

با توجه به میزان کمتر بارش برف امروز در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیرحضوری برگزار شدن کلاس‌ها اتخاذ نشده است. لذا در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت شش صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.

 مدارس دماوند و رودهن در روز دوشنبه غیرحضوری شد

بارش برف و بودت هوا و شرایط جوی نامساعد مدارس دماوند و رودهن و پردیس را غیر حضوری کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ دماوند طی اطلاعیه از غیرحضوری بودن مدارس دماوند و رودهن برای روز دوشنبه خبر داد.

زهرا طلاولی مدیر آموز و پرورش دماوند اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان آموزش مدارس دماوند در کلیه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر فردا دو شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری می باشد.

همچنین طبق شبکه اطلاع رسانی شاد، مدارس پردیس در نوبت صبح غیر حضوری برگزار می‌شود.

اطلاعیه تعطیلی مدارس در مشهد

اعلام تعطیلی و تأخیر در آغاز بکار برخی مدارس نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه شهر مشهد و چند شهر دیگر استان خراسان رضوی بدلیل برودت هوا

تمام مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا کرج تعطیل شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به علت بارش برف و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی شهرستان طالقان و بخش آسارا کرج در این استان امروز یکشنبه تعطیل شد .

محمد رضا فلاح نژاد لحظاتی پیش در گفت و گو با ایرنا افزود: ارتفاع برف در محدوده کوهستان های طالقان ۲۰ سانتی متر و در شهر طالقان ۱۰ سانتی متر گزارش شده است.

وی یادآورشد: محور جدید هشتگرد به طالقان نیز از دیشب مسدود شده اما جاده قدیم این شهرستان باز است.

فلاح نژاد  گفت : بارش شدید برف در منطقه آسارا واقع در حاشیه جاده کرج - چالوس ، رفت و آمد مردم را با مشکل مواجه کرده و سبب لغزندگی این جاده شده است.

شهرستان طالقان حدود ۳۵ هزار نفر جمعیت ثابت دارد .

جمعیت بخش آسارا در شمال کرج حدود ۵۵ هزار نفر است .

فعالیت مدارس اردبیل در سری صبح فردا غیرحضوری شد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر فردا به علت برودت هوا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

حسن اسکندرزاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر فردا به علت برودت هوا غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سرعین به صورت غیر حضوری و از طریق «شاد» انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان در سری قبل از ظهر با ۱ ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های مشگین‌شهر، نمین و هیر نیز در سری قبل از ظهر به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

اسکندرزاده ادامه داد: همچنین در منطقه ارشق مشگین‌شهر نیز فعالیت آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در سری قبل از ظهر با ۱ ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها