به لواسانات سفر نکنید

کد خبر: 1190289

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بارش شدید برف در محور لواسانات خبر داد و از مردم درخواست کرد اگر کار ضروری ندارند به این محور مراجعه نکنند.

به لواسانات سفر نکنید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بارش شدید برف در محور لواسانات خبر داد و از مردم درخواست کرد اگر کار ضروری ندارند به این محور مراجعه نکنند.

سرهنگ نورالله خادم، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بارش برف در فشم خبر داد و گفت: از یک ساعت پیش بارش برف در محور لشگرگ به سمت لواسان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری مشغول خدمات رسانی در این محور هستند، افزود: در محور لشگرگ به سمت لواسان فعلاً تردد در حال انجام شدن است اما اگر بارش برف شدت یابد اقدامات لازم برای محدود شدن تردد در این محور انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه تهران گفت: اگر شهروندان کار ضروری ندارند به محور لواسانات-فشم مراجعه نکنند./تسنیم

 احتمال یخ‌زدگی جاده‌های شمال/ سرعت در جاده‌های برفی ممنوع!

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به بارش برف احتمال یخ زدگی از امشب در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال باتوجه به بارش برف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درست است راهداری زمستانه هنوز در مازندران شروع نشده ولی باتوجه به بارش برف در محورهای کوهستانی تیم‌ها را اعزام کردیم.

وی با اشاره به نمک‌پاشی و برف‌روبی محورهای کوهستانی مازندران، افزود: باتوجه به بارش برف احتمال یخ زدگی از امشب در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه رانندگان با  تجهیزات کامل و سرعت مطمئنه در جاده‌های شنال تردد کنند، تصریح کرد: موضوع مهم پرهیز از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جهان‌تاب با بیان اینکه رانندگان در هنگام تردد سرعت خودرو را پایین بیاورند، گفت: موضوع مهم دیگر پرهیز توقف در محورهای کوهستانی باتوجه به احتمال ریزش و رانش است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها