برخورد پلیس با موادفروشان خرد در پارک‌ها و اطراف مدارس

کد خبر: 1190804

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و اطراف مدارس از خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.

برخورد پلیس با موادفروشان خرد در پارک‌ها و اطراف مدارس

سرهنگ ضرغام آذین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح پارک‌ها و اطراف مدارس در پایتخت گفت: طرح دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر که با اقدامات مجرمانه خود سلامت جوانان و نوجوانان را به خطر می‌اندازند، به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار دارد.

آذین با بیان اینکه در همین راستا نیز دره فرحزاد و گردنه تنباکو به طور کامل از حضور خرده‌فروشان موادمخدر پاکسازی شد، گفت: در مناطق شوش، مولوی و هرندی نیز به‌طور مستمر با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد و مقابله می‌شود. همچنین با توجه به درخواست خانواده‌ها از پلیس علاوه بر پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در اطراف مدارس و معابر منتهی به آنها نیز به طور محسوس و نامحسوس حضور داشته و با خرده‌فروشان موادمخدر برخورد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای همین طرح نیز در یکی دو روز گذشته ۳۰ نفر از خرده‌فروشان موادمخدر که با استفاده از موتورسیکلت اقدام به توزیع مواد مخدر در تعدادی از  پارک‌ها، بوستان‌ها و اطراف مدارس کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.  

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: همچنین جمع‌آوری معتادان متجاهر به خصوص از اطراف مدارس و معابر پیرامون آنها نیز جزو اولویت‌های پلیس قرار دارد و در حال اجراست.

وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده خرده‌فروشان موادمخدر حتما با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.  

آذین درباره اینکه آیا پلیس با دانه‌درشت‌ها و قاچاقچیان موادمخدر نیز برخورد داشته یا خیر گفت: این موضوع نیز یکی دیگر از اولویت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر محسوب می‌شود و اتفاقا در روزهای اخیر دستگیری‌ها و کشفیات قابل توجهی نیز داشتیم. به عنوان مثال در طرح اخیر پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از ۴ تن انواع موادمخدر کشف شده و ده‌ها قاچاقچی دانه‌درشت نیز شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها