دستگیری عامل اغتشاشات شرق تهران

کد خبر: 1192764

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.

دستگیری عامل اغتشاشات شرق تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی اعلام کرد: در پی فراخوان‌هایی که توسط گروه‌های معاند برای روزهای آتی اعلام می‌کردند، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند یکی ازمحرکان و لیدرهای اصلی شکل گیری اغتشاشات را در شرق تهران شناسایی کنند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، این متهم با فعالیت در فضای مجازی و متأثر از شبکه‌های معاند با تحریک جوانان و استفاده از شعارهای ساختارشکنانه قصد ایجاد زمینه تجمع غیرقانونی و شکل گیری هسته اولیه اغتشاش در محله نظام آباد تهران را دارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران این معاونت مشخص شد، متهم در محله "نظام آباد " تهران در یک مغازه آرایشگری مشغول به فعالیت است، که با شناسایی واحد صنفی وی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ مرادی گفت: دستگیری عاملان اصلی اغتشاشات همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف ۲۶ قبضه سلاح سرد در یک مغازه

همچنین سرهنگ مرادی در تشریح خبر دیگری گفت: در پی تحریک افکار عمومی توسط افرادی فریب خورده و معاند نظام و همچنین خرید و فروش لوازم غیرمجاز درگیری‌های انفراد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، محل فروش لوازم غیر مجاز در محدوده خیابان امام خمینی (ره) شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از این واحد صنفی، ۱۵ عدد باتوم فنری، ۵ عدد تیر و کمان و ۶ عدد کشف شد.

سرهنگ مرادی از مردم خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود از دامن زدن به شایعات و القائات دشمنان و معاندان در فضای مجازی و حقیقی خودداری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه اخباری درزمینه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها