اطلاعیه تعطیلی مدارس هفته آینده | مدارس این استان شنبه 10 دی تعطیل است؟

کد خبر: 1194141

در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان تعطیل است.

اطلاعیه تعطیلی مدارس هفته آینده | مدارس این استان شنبه 10 دی تعطیل است؟

 

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس

به دنبال بارش برف و برودت هوا، فعالیت عصر مدارس دبستان شهرستان یزد تعطیل شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری، با اشاره به برودت هوا و بارش برف در شهرستان یزد، فعالیت مدارس دبستان عصر امروز چهارشنبه هفتم دی ماه تعطیل و مجازی شد.

در این اطلاعیه آمده، براساس اعلام هواشنماسی استان یزد امروز با توجه به فعالیت سامانه سرد بارشی در استان تا شب آسمانی ابری، همراه با بارش برف و باران (گاهی رگبار با احتمال تگرگ)، کاهش محسوس دما، پدیده مه و محدودیت دید پیش بینی می‌شود.

ماندگاری سامانه بارشی جدید الورود در استان یزد یک روز بوده و مخاطراتی نظیر بارش برف و باران به ویژه در ارتفاعات، در برخی نقاط وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس درما و پدیده مه را به دنبال خواهد داشت.

طبق اطلاعات احصاء شده تمام شهرستان‌های استان درگیر سامانه سر بارشی خواهد شد و اثراتی شامل یخ زدگی، کاهش دید،‌ لغزندگی جاده، اختلال در ترددهای جاده‌ای،‌ احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع و افت فشار گاز را تجربه می‌کنند.

اداره کل هواشناسی استان یزد با صدور وضعیت هشدار زرد،‌ توصیه کرده: شهروندان باید از سفرهای غیرضروری پرهیز و در هنگام مسافرت با خودرو سوخت کافی و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند./فارس

جزئیات تعطیلی هفته جاری مدارس تهران اعلام شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از مجازی شدن مدارس تهران تا آخر هفته جاری خبر داد.

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در پایان جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه غیرحضوری است. همچنین دانشگاه‌های تهران تا ۳شنبه تعطیل است.

وی ادامه داد: همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است. از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند.

تعیین تکلیف امتحانات دانش‌آموزانی که آموزش غیرحضوری دارند

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات مدارسی که به دلیل برودت هوا فردا برگزار نمی‌شود، بر اساس تصمیم مدیر واحد آموزشی و شورای مدرسه برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات مدارسی که به دلیل برودت هوا فردا برگزار نمی‌شود، بر اساس تصمیم مدیر واحد آموزشی و شورای مدرسه برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

همچنین امتحانات این مدارس بر اساس تصمیم مدیر واحد آموزشی و شورای مدرسه برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

در صورت استفاده از مجوز تعطیلی ایام امتحانات مجددا با کمیسیون منطقه هماهنگی های لازم به عمل آید./فارس

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها