خبرسازی دروغ رسانه‌های معاند علیه پلیس

کد خبر: 1194676

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به ‌تیراندازی پلیس به ‌خودروی حمل قاچاق مواد مخدر در بستک گفت:‌ ‌عدم تمکین راننده‌ به دستور ایست مأموران پلیس‌، علت تیراندازی بود.

 خبرسازی دروغ رسانه‌های معاند علیه پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به ‌تیراندازی پلیس به ‌خودروی حمل قاچاق مواد مخدر در بستک گفت:‌ ‌عدم تمکین راننده‌ به دستور ایست مأموران پلیس‌، علت تیراندازی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ مهرداد مشوق بیان داشت: در ساعت 16:30 دقیقه روز گذشته یکشنبه 4 دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابه‌جایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار را اجرا کردند.

وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با شیشه دودی غلیظ مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده و بازدارنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافت طولانی توقف خودرو میسر نشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه مأموران به ناچار و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیر‌اندازی هوایی و سپس لاستیک خودرو کردند، ادامه داد: ‌راننده با وجود پنجری خودرو، همچنان با سرعت سرسام‌آور به مسیر خود ادامه داد که پس از طی مسافتی با توجه با پنچری، این خودروی متواری متوقف شد.

‌‌مشوق اظهار داشت: در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو، یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفت‌ که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

جانشین انتظامی استان هرمزگان با اشاره به خبرسازی رسانه‌های معاند درباره این حادثه تصریح کرد: معاندان از هر موقعیتی به دنبال سوء‌استفاده، ایجاد تنش و آشوب در جامعه هستند و با انتصاب این موضوع به حوادث اخیر سعی در تشویش اذهان عمومی داشتند.

وی با بیان اینکه ‌این خبرسازی رسانه‌های معاند ‌به یک سوژه نخ‌نما تبدیل شده است، تاکید کرد: قطعا مردم فهیم ‌توجهی به این خبرسازی‌ها ‌نداشته و در این راستا فرمانده انتظامی استان نیز دستور ویژه‌ای برای رسیدگی موضوع و علل و عوامل حادثه صادر کرده و بررسی زوایای پرونده با نظارت میدانی مقام قضائی تحت پیگیری است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها