اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های ۱۳ و ۱۴ دی‌/ کدام کارمندان دورکار شدند؟

کد خبر: 1196136

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی، دقایقی پیش به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل شد.

اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های ۱۳ و ۱۴ دی‌/ کدام کارمندان دورکار شدند؟

براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، ضمن دورکاری بخشی از کارمندان در گروه‌های حساس و پرخطر، دانشگاه‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه غیرحضوری شد.

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 13 و 14 دی‌ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین طبق مصوبات این کارگروه مقرر شد دورکاری کارمندان استان تهران در گروه‌های حساس و پرخطر شامل خانم‌های باردار، کارمندان خانم دارای فرزند زیر6 سال و دبستانی، تمام کارمندان بالای 50 سال، کارمندان دارای بیماری قلبی، ریوی، تنفسی و بیماران دیابتی روماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی، به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند طی روزهای 13 و 14 دی ماه اعمال شود.

فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود. مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک در این دو روز توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود و از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها