خبر مهم برای بازنشستگان / بدون ضامن و غیرحضوری وام بگیرید + شرایط

کد خبر: 1196626

معاون مدیر کل فرهنگی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: از سال ۹۳ تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر از بازنشستگان در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

خبر مهم برای بازنشستگان / بدون ضامن و غیرحضوری وام بگیرید + شرایط

علی شاه حسینی در یازدهمین اردوی آموزشی، تفریحی و سیاحتی و زیارتی کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان مازندران در مشهد مقدس اظهار کرد: از سال ۹۳ با استارت طرح کرامت رضوی به عنوان طرح رایگان اعزام به مشهد مقدس با جامعه ای در حدود ۱۵ هزار نفر شروع کردیم و سازمان با شرایط محدودیت های مالی خدمات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: طرح کانون خدمت رضوی خدمتی ماندگار است تا افراد به مشهد مقدس اعزام و در این بخش خدمات مناسب ارائه شود.

به گفته صالحیان طرح کرامت رضوی، بصیرت علوی، المپیادها، کارگاه‌های سطح سواد سلامت راه اندازی شد و خدمات خوبی ارائه شد.

معاون مدیر کل فرهنگی سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: از سال ۹۳ تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر از بازنشستگان در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند و تلاش داریم تا تعداد افزایش یابد که در سال‌جاری علاوه بر قرار داد اولیه ۳۰ هزار نفر دیگر هم افزایش یافته و مجموع اعزام شدگان را افزایش دهیم تا به بخش از ۲۰۰ هزار نفر اعزام از سال ۹۳ تاکنون برسیم‌.

شاه حسینی اظهار کرد: یکی از خدمات ما در حوزه فرهنگی اجتماعی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است که از نظر مبلغی با توجه به تورم بالانیست اما نسبت به تعداد بازنشستگان‌مناسب است که از ابتدای سال تاکنون به حدود ۱۷۷ هزار نفر پرداخت شد و تا پایان سال به بیش از ۴۰۰ هزار نفر خواهیم رسید.

وی افزود: بازنشستگان بدون‌حضور به بانک در قالب دریافت وام با یک بار مراجعه به کانون از این تسهیلات بهره مند می شوند که باید حتما شماره تلفن همراه به نام خودشان باشد و از تسهیلات مشابه استفاده نکرده و چک برگشتی نداشته و به بانک بدهکار نباشند و اقساط عقب مانده نداشته باشند و حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان باشند.

 معاون مدیر کل فرهنگی سازمان تامین اجتماعی کشور یادآور شد: ما به دنبال این هستیم تا پرداخت تسهیلات به سمت سامانه های هوشمند رفته و بازنشستگان حتی به کانون هم مراجعه نکنند و حتی طرح کرامت رضوی هم مکانیزه خواهد شد.

شاه حسینی گفت: ما به دنبال محدود کردن کانون ها نیستیم بلکه تلاش داریم تا تسهیلات بیشتری ارائه شود و بازنشستگان از رفاه بیشتری برخوردار و عدالت ایجاد شود.

وی افزود: از دیگر برنامه های ما تا قبل سال ۱۴۰۰، برقراری کارگاه‌های سطح سلامت است که در سال جاری هم اجرایی شده و تلاش داریم تا از طریق این کارگاه‌ها میزان شناسایی و آگاهی از بیماری ها در دوران بازنشستگی را افزایش داده و در این بخش موفق عمل کنیم و با یک‌حرکت هدفمند به اهداف خود برسیم.

ایلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها