ساعت کار ادارات روز سه‌شنبه ۲۰ دی تغییر کرد | این کارمندان فردا ساعت ۱۰ سر کار بروند

کد خبر: 1197674

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: ساعت کار ادارات روز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح و بانک‌ها از ساعت ۸ صبح خواهد بود.

ساعت کار ادارات روز سه‌شنبه ۲۰ دی تغییر کرد | این کارمندان فردا ساعت ۱۰ سر کار بروند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: ساعت کار ادارات روز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح و بانک‌ها از ساعت ۸ صبح خواهد بود.

کمال‌الدین میرجعفریان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و ضرورت مدیریت مصرف انرژی و در راستای اقدامات پیشگیرانه برای افت فشار یا قطعی احتمالی و انجام رسالت گازرسانی و توزیع پایدار به تمام نقاط استان فردا سه‌شنبه مورخ  1401/10/20 ساعت شروع به کار ادارات با 3 ساعت تاخیر از ساعت 10 صبح و بانک‌ها با یک ساعت تاخیر از ساعت 8 صبح حضور و 8:30  ارائه خدمت به مردم و دستگاه‌های خدمت‌رسان طبق روال قبل خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: ساعت کار ادارات روز سه‌شنبه 20 دی ماه از ساعت 10 صبح  و بانک ها از ساعت 8 صبح خواهد بود./تسنیم

تاخیر در ساعت فعالیت کلیه ادارات،مراکز دولتی و واحدهای آموزشی استان کردستان

ادارات و مدارس استان کردستان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) هفته‌ی جاری از ساعت 9 و نیم شروع به کار می‌کنند.

استانداری کردستان طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان ادارات و مراکز آموزشی استان با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه آمده است، به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ شروع به کار تمامی ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها از ساعت ۹ و نیم خواهد بود.

ادارات آذربایجان غربی سه شنبه دو ساعت زودتر تعطیل می شود

معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار آذربایجان غربی گفت: در راستای دراجرای مصوبه کارگروه سوخت استان و بمنظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ادارات آذربایجان غربی دو ساعت زودتر از وقت قانونی تعطیل می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، جعفر ذوالفقاری تصریح کرد: بر اساس این بخشنامه فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، واحدهای تابعه ،بانکها و مراکز آموزشی به استثنا مراکز امدادی و خدمات رسان و بهداشت درمان در روز سه شنبه ۲۰ دیماه به مدت دو ساعت زودتر از موعد قانونی تعطیل می شود.

وی در ادامه خواستار نظارت کامل بر روند کاهش مصرف انرژی و سیستم های گرمایشی توسط مدیران دستگاه های اجرایی شد.

معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: می طلبد شرکت گاز استان جهت اعمال نظارت و اعزام گروه های بازرسی از روند اجرای این بخشنامه اهتمام جدی داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها