تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی ادارات

اطلاعیه تعطیلی مدارس تا آخر هفته | مدارس این استان ها سه‌شنبه و چهارشنبه 20 و 21 دی تعطیل شد | ساعت کار ادارات این استان تغییر کرد

کد خبر: 1197677

مدارس این استان ها فردا سه شنبه 20 دی و چهارشنبه 21 دی 1401 غیر حضوری شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس تا آخر هفته | مدارس این استان ها سه‌شنبه و چهارشنبه 20 و 21 دی تعطیل شد | ساعت کار ادارات این استان تغییر کرد

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی نوبت صبح و عصر فردا به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل غیرحضوری شد.

حسن اسکندرزاده، اظهار کرد: فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی نوبت صبح و عصر به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل روز سه‌شنبه به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد، افزود: معلمین و مربیان آموزش و پرورش در شبکه شاد تدریس دروس را با حضور دانش آموزان پیگیری خواهند کرد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: هیچ فعالیتی در هیچ پایه‌ای در شهرهای استان به صورت کامل تعطیل نیست و در صورت تشدید برودت هوا اطلاعیه تعطیلی سایر شهرستان‌ها متعاقباً اعلام می‌شود./مهر

مدارس آذربایجان غربی سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت آذربایجان غربی، مبنی بر پیش بینی برودت هوا و افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف انرژی،  تمامی مدارس استان آذربایجان غربی سه شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی لغو و زمان برگزاری متعاقبا از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان و اولیاء اطلاع رسانی خواهد شد.

تاخیر در آغاز به‌کار ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری

/چهارمحال و بختیاری به‌علت برودت هوا و شرایط جوی نامناسب ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، باتوجه به برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، همچنین به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز، انرژی و کاهش مخاطرات اقلیمی حسب موافقت استاندار کلیه ادارات، سازمان ها، نهادها، ارگان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر استان( مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها) به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی سه شنبه مورخ بیستم دیماه و چهارشنبه مورخ بیست و یکم دیماه ساعت شروع کار اداری با تاخیر و از ساعت ۹ صبح است.

همچنین به اطلاع دانش‌آموزان عزیز، اولیا محترم و فرهنگیان گرامی می‌رساند؛ باتوجه به بارش برف و باران و برودت هوا،  روز سه شنبه ۲۰ دی ماه، کلیه مدارس استان فعالیت‌ آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر، از ساعت ۹صبح  آغاز خواهند کرد، همچنین مدارس در نوبت بعد از ظهر یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

جزئیات لغو امتحانات مدارس در پنجشنبه ۲۲ دی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به لغو امتحانات مدارس در پنجشنبه ۲۲ دی و برگزاری آنها در زمان دیگر گفت: ادارات در این روز دایر هستند و تمامی دورکاری‌ها لغو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به لغو امتحانات مدارس در پنجشنبه ۲۲ دی و برگزاری آنها در زمان دیگر گفت: ادارات در این روز دایر هستند و تمامی دورکاری‌ها لغو است.

علی اکبر عزیزی بعد از ظهر امروز با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان یزد اظهار داشت: تمامی امتحانات مدارس استان یزد در روز پنجشنبه 22 دی ماه لغو شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، امتحانات درس‌هایی که برای پنجشنبه 22 دی برنامه‌ریزی شده بود، با حفظ شرایط مشابه در زمان دیگری برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: همه ادارات استان در روز پنجشنبه این هفته دایر و فعالیت آنها به صورت حضوری خواهد بود.

عزیزی یادآور شد: توجه به تشکیل میز خدمت در ادارات و افزایش مراجعات مردم هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور، روز پنجشنبه این هفته دورکاری ادارات لغو و حضور کارمندان در اداره الزامی است.

وی همچنین در خصوص فعالیت دانشگاه‌های استان نیز اظهار داشت: هنوز زمان امتحانات دانشگاه‌ها شروع نشده، اما تعداد محدودی از مراکز دانشگاه‌ی در این روز امتحان دارند که برنامه امتحانی آن‌ها طبق روال انجام می‌شود.

دومین سفر رییس جمهور و هیات دولت روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به استان یزد انجام می‌شود و صبح روز پنجشنبه آیت‌الله رئیسی در میدان امیرچخماق یزد سخنرانی می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها