س ل ب ف ق ط تعطیل.اطلاعیه تعطیلی مدارس

اطلاعیه تعطیلی ادارات و مدارس | تغییر ساعت شروع ادارات و مدارس چهارشنبه و پنجشنبه

کد خبر: 1197933

 به گفته سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، به دلیل سرمای هوا و افزایش مصرف گاز، ادارات و مدارس استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی) با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

اطلاعیه تعطیلی ادارات و مدارس | تغییر ساعت شروع ادارات و مدارس چهارشنبه و پنجشنبه

 به گفته سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، به دلیل سرمای هوا و افزایش مصرف گاز، ادارات و مدارس استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی) با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

ناصرحسینی از افت دمای هوا و به دنبال آن افزایش مصرف گاز یاد کرد و افزود: با هدف تامین گاز پایدار برای بخش خانگی، ادارات استان طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه(۲۱ و ۲۲ دی) با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹:۴۵ شروع به کار می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی مشمول این تاخیر نیستند و فقط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مدارس دو ساعت تاخیر دارند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش مصرف گاز طی روزهای اخیر هم خبر داد و عنوان کرد: در روز گذشته مصرف ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز را داشتیم که رکوردی جدید در زمینه مصرف گاز محسوب می‌شود.

حسینی خواستار همراهی مشترکین برای مدیریت مصرف گاز شد و ادامه داد: هم اکنون که گاز صنایع پرمصرف با محدودیت مواجه است، عمده مصرف را در بخش خانگی داریم.

وی از نظارت جدی بر مصرف گاز ادارات و دستگاه‌ها نیز یاد کرد و افزود: همچنان با دستگاه‌هایی که پرمصرف هستند برخورد می‌شود و گاز آنها را قطع خواهیم کرد.

اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص وضعیت فعالیت مدارس

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز گفت: با توجه به مصوبه کمیته کارگروه و هماهنگی تامین پایدار سوخت زمستانی استان کرمانشاه، فردا (چهارشنبه، ۲۱دی) فعالیت آموزشی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

رضا شیرزادی ادامه داد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) و فنی و حرفه ای(نظام قدیم) در شهرستان‌ها و مناطق به قوت خود باقیست و راس ساعت مقرر اعلامی از قبل برگزار خواهد شد.

وی افزود: سایر امتحانات داخلی در شهرستانها و مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد./ایسنا

 ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های البرز تعطیل شدند

همه ادارات و سازمان ها و بانک های البرز بجز شعب کشیک فردا تعطیل است. البته امتحانات نهایی دانش‌آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور، معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های البرز به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی استان با هدف مدیریت مصرف گاز فردا (چهارشنبه ) تعطیل است.

این مقام مسؤول افزود: امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

به گفته وی کلیه دستگاه ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی خود را تا صبح شنبه خاموش نمایند.

 ادارات استان سمنان پنج‌شنبه تعطیل شد/ ساعت کار فردا هم تا 12 ظهر!

تمام ادارات و سازمان‌های دولتی استان سمنان روز پنج‌شنبه، ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

محمد حمیدی، جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تمام ادارات و سازمان‌های دولتی استان سمنان روز پنج‌شنبه، ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و پیش‌بینی کاهش دما به میزان ۱۵ درجه زیر صفر تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: این تعطیلی با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی و کمک به بخش صنعت فعال استان انجام می‌گیرد.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان افزود: تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان سمنان به‌استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی روز پنج‌شنبه، ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

حمیدی افزود: ساعات کار ادارات و سازمان‌های دولتی استان، فردا، چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه نیز تا ساعت ۱۲ خواهد بود.

وی از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و به‌ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم‌کننده مورداستفاده، امکان بهره‌مندی تمامی هم‌میهنان ارجمند را از نعمت گاز فراهم سازند.

تأخیر ۲ ساعته در آغاز فعالیت ادارات خراسان جنوبی از ۲۴ دی ماه

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی از تأخیر ۲ ساعته ساعت کاری ادارات استان از شنبه ۲۴ دی ماه تا پایان بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ناصری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان مقرر شده ساعات آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه ۲۴ دی ماه تا پایان بهمن ماه با دو ساعت تأخیر آغاز شود.

وی با بیان اینکه ساعت کاری بانک‌ها و مؤسسات غیر دولتی نیز با دو ساعت تأخیر خواهد بود، عنوان کرد: مراکز امدادی، خدمات رسان و مراکز درمانی خراسان جنوبی به روال قبل فعالیت خواهند داشت و شامل این مصوبه نیستند.

وی با بیان اینکه با توجه به ورود موج جدید سرما به استان روزهای چهارشنبه ۲۱ دی و پنجشنبه ۲۲ دی نیز تمامی ادارت و مراکز آموزشی استان تعطیل خواهند بود.

ناصری ادامه داد: همچنین به منظور رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، کاهش ساعات حضور کارکنان با مسئولیت و نظارت بالاترین مقام اجرایی هر دستگاه در استان بر اساس آئین نامه دورکاری هیأت وزیران و به صورت دورکاری جبران خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: به منظور خدمات رسانی به شهروندان صرفاً یک شعبه از هر بانک در مرکز استان و شهرستان‌ها، با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه مورخ ۲۱ دی ماه آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری خواهد بود، بیان داشت: همه امتحانات داخلی به جز امتحانات نهایی و هماهنگ استانی (پایه نهم ویژه بزرگسالان) لغو و با تدبیر اداره کل آموزش و پرورش استان به زمان دیگری موکول خواهد شد.

ناصری گفت: برگزاری یا لغو امتحانات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان در روزهای یاد شده با تدبیر رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات مربوطه اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور مدیران استانی و شهرستانی در محل خدمت الزامی است، گفت: تمامی مرخصی‌ها و مأموریت‌های خارج از استان در این مدت لغو می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها