س ل ب ف ق

تهران برفی می‌شود /برف و باران امروز کدام مناطق را فرا می گیرد؟+ نقشه

کد خبر: 1198797

 با ورود سامانه بارشی به نواحی غربی کشور شاهد بارش در این مناطق و برخی نواحی مرکزی کشور خواهیم بود و این بارش‌ها در جنوب غرب کشور همراه با وزش باد و رگبار و در مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.

 تهران برفی می‌شود /برف و باران امروز کدام مناطق را فرا می گیرد؟+ نقشه

 گستره این سامانه بارشی برای امروز در اغلب نقاط کشور خواهد بود و بارش‌ها در نواحی ساحلی دریای خزر به صورت پراکنده است.

 بارش برف در تهران، البرز، قزوین، زنجان، قم و همدان آغاز می‌شود که در شهر تهران بارش برف بیشتر از بارش‌ برف قبلی خواهد بود.

برف و باران امروز کدام مناطق را فرا می گیرد؟

امروز در کردستان استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مناطقی از خراسان شمالی و خراسان رضوی و برخی نقاط دیگر بارش باران و برف رخ می دهد.

یکشنبه در جنوب غرب، غرب کشور نیمه غربی فارس، بوشهر، جنوب و غرب اصفهان همچنین در جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، کردستان استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مناطقی از خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف رخ می دهد.

دوشنبه در جزایر شمال خلیج فارس و برخی نقاط جنوب غرب کشور و استان بوشهر جنوب فارس رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد همچنین صبح دوشنبه در استان‌های غربی و مرکزی کشور یخبندان پیش بینی می‌شود.

سه شنبه با گذر سامانه بارشی از نوار جنوبی کشور در جنوب غرب، جنوب شرق جنوب شرق و مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان و جنوب اصفهان بارش پیش بینی می‌شود. در استان‌های فارس و جنوب بوشهر رگبار و رعد و برق شدید انتظار می‌رود.

چهارشنبه در مناطقی از کرمان، خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران و برف رخ می دهد. پنجشنبه در برخی نقاط هرمزگان و در شرق سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود در نوار شرقی کشور وزش باد پدیده غالب می‌باشد در خراسان شمالی و خراسان رضوی کاهش دما رخ می‌دهد.

گفتنی است، امروز و سه شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها