آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه‌شنبه | مدارس و ادارات کدام استان تعطیل است؟

کد خبر: 1199130

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان:فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه‌شنبه | مدارس و ادارات کدام استان تعطیل است؟

مدارس استان سمنان تعطیل شد

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان:فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

تمدید تعطیلی ادارات خراسان رضوی

دورکاری کارکنان ادامه دارد

به دلیل تداوم ناترازی انرژی، دورکاری فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها برای روز سه شنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه تمدید شد.

گفتنی است مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی نیز تاپایان هفته تعطیل است و تمامی امتحانات لغو شده است.

 مدارس سنقر و کنگاور تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل برودت هوا مدارس شهرستان های سنقر و کلیایی و کنگاور در نوبت صبح روز سه‌شنبه غیرحضوری است.

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز سه شنبه 27 دی غیرحضوری است.

وی دلیل این تعطیلی را سرمای شدید هوا در این دو شهرستان اعلام کرد و افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

 تمامی مدارس فارس سه‌شنبه غیرحضوری است

بنابرنامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و با توجه به اخطاریه هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در سراسر استان فارس، فعالیت آموزشی در تمام مدارس استان فارس در دو نوبت صبح و عصر در روز سه شنبه ۲۷دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها خواهد بود.

 بنابرنامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و با توجه به اخطاریه هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در سراسر استان فارس و بنا بر تصویب ستاد مدیریت بحران استان فارس، فعالیت آموزشی در تمام مدارس استان فارس در دو نوبت صبح و عصر در روز سه شنبه ۲۷دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها خواهد بود.

 مدارس همدان فردا تعطیل شد

مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان همدان فردا صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به علت بارش برف، سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه در نوبت "صبح و بعد از ظهر" تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ تاریخ برگزاری امتحانات داخلی متعاقبا" توسط مدارس اعلام خواهد شد و مقتضی است؛ مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

 تعطیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در کنگاور و سنقر

مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های کنگاور و سنقر تعطیل اعلام شد.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تعطیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های کنگاور و سنقرکلیایی در روز سه شنبه ۲۶ دی خبر داد.

یگانه افزود: با توجه به سرمای هوا در این دو شهرستان کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه در نوبت صبح فردا به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت مناسب هوا در شهرستان‌های دیگر حضور در مدارس و ادارات طبق روال عادی انجام می‌شود.

 مدارس البرز غیرحضوری هستند/روند فعالیت ادارات به حالت عادی برگشت

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری بوده و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان البرز، گفت: با توجه به تمامی مسائل موجود استان از جمله؛ افت گاز، تداوم سرما و همچنین آلودگی هوای البرز، تمامی مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی استان، فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری بوده و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس فعالیت کارمندان به حالت عادی خود بازگشته و تمامی ادارات البرز دایر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پایان سخنان خود از شهروندان البرزی خواست ضمن رعایت و صرفه جویی در انرژی و همچنین آلودگی هوای استان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

 مدارس ابتدایی 6 شهرستان کردستان غیرحضوری شد

به دلیل برودت هوا و اختلال در تردد مدارس ابتدایی 6 شهرستان کردستان غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی سنندج، دیواندره، دهگلان، قروه، بیجار و دیواندره به دلیل برودت هوا و اختلال در تردد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ دی بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

این تصمیم به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت استاندار کردستان اتخاذ شده است.

مقاطع متوسطه اول و دوم و دانشگاه‌ها تعطیل نیستند و فعالیت ادارات و بانک‌های کردستان به جز مراجع قضایى که از ساعت 8 و 30 صبح شروع می‌کنند، ساعت ۹ صبح خواهد بود.

 مدارس استان بوشهر سه‌شنبه تعطیل شد

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان بوشهر از تعطیلی مدارس همه شهرستان‌های استان در تمام مقاطع سه شنبه ۲۷دی در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌های گناوه، دیلم، دشتستان، بوشهر، دشتی، تنگستان ، دیر، کنگان ، جم و عسلویه به دلیل احتمال بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر در نوبت صبح و عصر  سه شنبه ۲۷  دی ماه تعطیل است.

با تعطیلی مدارس در تمام مقاطع در شهرستان‌های ذکر شده، آموزش در بستر شبکه شاد و به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

تمامی کودکستان‌های استان در نوبت صبح فردا تعطیل خواهند بود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها