واکنش سردار حاجیان به حادثه سفارت آذربایجان

کد خبر: 1201427

سخنگوی فراجا با محکوم کردن حادثه تیراندازی در سفارت آذربایجان در تهران گفت: پلیس تامین امنیت اماکن دیپلماتیک را وظیفه خود دانسته و در این خصوص اهتمام ویژه دارد.

واکنش سردار حاجیان به حادثه سفارت آذربایجان

سردار مهدی حاجیان با اشاره به حادثه تیراندازی در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که روز گذشته رخ داد، گفت:  حادثه تلخ و تأسف‌بار روز گذشته در سفارت کشور دوست و همسایه، جمهوری آذربایجان در تهران را که متأسفانه به جان باختن یک دیپلمات این کشور منجر شد، به دولت و ملت عزیز آذربایجان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از این رخداد تلخ و ناگوار، در صحنه حاضر و با مدیریت میدانی ضمن بازداشت فرد ضارب تحقیقات مقدماتی برای طی مراحل قانونی آغاز شد.

سخنگوی فراجا با اشاره به تحقیقات به عمل آمده در این رابطه تصریح کرد: بررسی‌های اولیه و نیز اظهارات صریح متهم حاکی از انگیزه های شخصی وی در ارتکاب این جرم است، بدیهی است که بررسی های کامل انتظامی، امنیتی و قضائی ادامه دارد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، حاجیان با اشاره به امنیت اماکن دیپلماتیک در جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس ایجاد شرایط امن برای انجام ماموریت‌های دیپلماتیک سفارتخانه ها و نمایندگی‌های کنسولی و بین المللی مقیم جمهوری اسلامی ایران را از ماموریت های مهم و وظایف ذاتی خود می داند و در انجام این وظیفه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی ضمن ابراز تاسف مجدد از این حادثه ناگهانی خاطرنشان کرد: اطمینان داده می شود که هیچگونه نگرانی در ارتباط با تامین امنیت اماکن دیپلماتیک و فعالیت امن و حرفه ای دیپلمات‌های خارجی وجود ندارد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها