اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۱ بهمن ماه | کدام مدارس فردا غیر حضوری شدند؟

کد خبر: 1202037

آموزش و پرورش پردیس با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا مدارس این شهرستان را برای نوبت صبح، سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۱ بهمن ماه | کدام مدارس فردا غیر حضوری شدند؟

آموزش و پرورش پردیس با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا مدارس این شهرستان را برای نوبت صبح، سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری شد.

 طبق اعلام آموزش و پرورش پردیس، مدارس این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی برای روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیرحضوری است.

بر اساس این گزارش این تصمیم به علت برودت هوا و بارش سنگین برف اتخاذ شده است.

گفتنی است که تصمیم اعلام شده فقط برای نوبت صبح است، و برای نوبت عصر هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است./مهر

 بارش برف مدارس ۷ شهرستان استان چهارمحال و بختیاری را غیرحضوری کرد

بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری باعث غیرحضوری شدن مدارس ۷ شهرستان این استان شد.

با ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری، بارش برف و باران این استان را فرا گرفت. به علت بارش‌ها، مدارس 7 شهرستان استان فردا غیرحضوری شد.

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش استان، روز سه شنبه 11 بهمن‌ماه، فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، اردل، فلارد و بخش بازفت، ساعت 9 صبح  آغاز خواهد شد.

قابل ذکر است که فعالیت آموزشی سایر مدارس استان یعنی مدارس شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، فارسان، کیار، کوهرنگ و بروجن، به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خواهد بود./تسنیم

بارش برف و برودت هوا مدارس مقطع ابتدایی خدابنده را تعطیل کرد

 مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف‌ و برودت هوا،مدارس مقطع ابتدایی شهرستان خدابنده در شیفت صبح فردا تعطیل است.

صفی‌اله کرامتی در گفت‌گو با ایسنا، اظهار کرد:  با توجه به بارش برف در شهرستان خدابنده و کاهش دما در روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه شیفت صبح مدارس ابتدایی این شهرستان به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

وی تصریح‌ کرد: با توجه به بررسی شرایط جوی و تصمیم مسئولان امر، مدارس سایر شهرستان‌ها و مقاطع تحصیلی به‌صورت عادی بوده و دانش‌آموزان در مدارس حضور خواهند داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حدامکان سعی می‌شود کلاس‌ها حضوری برگزار شود، ادامه داد: تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌های آنلاین در شرایط خاص باید اعمال شده و بهتر است که کلاس‌ها در مدارس حضوری برگزار شود.

وی افزود: والدین نگران نباشند چرا که اگر شرایط جوی نامناسب باشد، قطعا تصمیم بر تعطیلی است ولی با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی فردا مشکلی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد.

مدارس لواسانات و رودبار قصران سه‌شنبه غیر حضوری شد

آموزش و پرورش تهران: به دلیل برودت هوا، ادامه یافتن بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس لواسانات و رودبار قصران، روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری خواهد بود.

اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز سه‌شنبه

اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای وضعیت فعالیت مدارس استان را در روز سه‌شنبه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است؛

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

همچنین در چاراویماق نیز با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعدادهای درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد گردید.

 بارش برف، مدارس برخی از شهرستان‌‌های اصفهان را مجازی کرد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به علت شدت بارش برف، کولاک و کاهش دما تمامی مقاطع تحصیلی در برخی از شهرهای استان در روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه مجازی خواهد بود.

بارش برف، مدارس برخی از شهرستان‌‌های اصفهان را مجازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: به علت شدت بارش برف، کولاک و کاهش دما و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از لغزندگی معابر و جاده‌های ارتباطی و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه دار بودن بارش‌ها، تمامی تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت، خوانسار و چادگان فردا سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه مجازی خواهد بود.

کلاسهای تمام مقاطع تحصیلی دماوند صبح سه شنبه غیرحضوری است

فرماندار دماوند گفت: کلاس های تمام مقاطع تحصیلی دماوند و رودهن صبح سه شنبه غیرحضوری است.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کلیه مقاطع تحصیلی مدارس دماوند و رودهن سه‌شنبه در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش دماوند گفت: این تصمیم به دلیل برودت هوا و تداوم بارش برف اتخاذ شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها