سریال نا تمام مسمومیت‌ها | دانش آموزان ۴ مدرسه در قم امروز مسموم شدند!

کد خبر: 1203146

تعدادی از دانش آموزان برخی مدارس در شهر قم دچار مسمومیت استنشاقی شدند.

سریال نا تمام مسمومیت‌ها | دانش آموزان ۴ مدرسه در قم امروز مسموم شدند!

 تعدادی از دانش آموزان برخی مدارس در شهر قم دچار مسمومیت استنشاقی شدند.

تعدادی از دانش آموزان برخی از مدارس شهر قم دچار مسمومیت استنشاقی شدند.

میزان شدت و تعداد دانش آموزان دچار حادثه مسمومیت امروز مدارس قم تاکنون از سوی اورژانس اعلام نشده است.

یکی از دانش آموزان دبیرستان قرائتی که در فضای مجازی عنوان شده بود این مدرسه در پردیسان هم دچار حادثه شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و ما در کلاس درس بودیم که یکی از بچه‌ها عنوان کرد، بویی به مشام می‌رسد که بلافاصله با هماهنگی معلم، کلاس درس تغییر کرد و درس ادامه یافت و کسی از دانش آموزان دچار مسمومیت نشد.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده توسط مدیر مدرسه، اورژانس در محل مدرسه حضور یافت تا در صورت بروز مشکلی اقدامات لازم صورت پذیرد.

خبرنگار مهر با حضور در محل مدرسه هیأت امنایی امامی که گفته شده بود در این مدرسه مسمومیت رخ داده شاهد حضور برخی از مسئولان نهادهایی همچون آموزش و پرورش و دستگاه‌های نظارتی بوده که در حال بررسی این موضوع بودند.

گفتنی است تاکنون ۵ بار حادثه مسمومیت جمعی دانش آموزان در مدارس قم رخ داده که علت حوادث نیز مشخص نشده و نامعلوم است.

در روزهای ۹ آذر در هنرستان نور یزدانشهر قم تعداد ۱۸ دانش آموز، در ۲۲ آذر در هنرستان نور یزدانشهر قم تعداد ۵۱ دانش آموز، در ۸ بهمن در مدرسه فاطمیه قم واقع درصفاشهر تعداد ۱۵ دانش آموز، در ۱۰ بهمن در مدرسه فاطمیه قم تعداد ۱۸ دانش آموز و در ۱۲ بهمن امسال در مدرسه بلقیس برقعی قم تعداد ۷ دانش آموز و یک معلم در اثر حوادث ناشی از استنشاق گاز دچار مسمومیت شدند.

روزهای گذشته جلسه‌ای در دادستانی استان قم به دنبال وقوع حوادث مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس قم با حضور مسئولان استانی و با محوریت بررسی ابعاد و علل بروز این حوادث و راهکارهای پیشگیری از حوادث مشابه برگزار شد.

احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرده بودند، به دلیل اینکه مسئولان استانی پاسخ قانع کننده ای در خصوص علل این حوادث ندادند، برای مشخص شدن علت این حادثه‌ها پیگیری‌هایی در سطح ملی در حال انجام است و سوال از وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و درمان نیز در دستور کار قرار گرفته است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها