ریزش بهمن جاده چالوس را مسدود کرد

کد خبر: 1204467

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: دو لاین عبوری محور کرج- چالوس در محدوده پیچ آینه به دلیل ریزش بهمن مسدود شد.

ریزش بهمن جاده چالوس را مسدود کرد

علی زندی‌فر اظهار کرد: از بامداد امروز یکشنبه، ۲۳ بهمن‌ماه شاهد بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی البرز از جمله محور کرج- چالوس هستیم.

وی افزود: بر اساس هشدار هواشناسی تمام نیروهای راهداری از همان ساعت اولیه شروع بارش در آماده‌باش کامل بودند تا در صورت نیاز به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: با توجه به شدت بارش در محور کوهستانی کرج- چالوس، شاهد ریزش بهمن در محدوده پیچ آینه هستیم که در پی وقوع آن دو لاین عبوری در این محدوده مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری با تمام توان در حال انجام فعالیت هستند تا هرچه سریع‌تر محور را پاکسازی کنند، گفت: علی‌رغم شدت بارش برف در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر همه مسیرها به جز محور کرج- چالوس محدوده پیچ آینه و محور جدید هشتگرد- طالقان باز است و تردد در جریان است.

زندی‌فر متذکر شد: با توجه به بارش شدید برف و لغزنده‌شدن سطح جاده‌ها رانندگان برای تردد باید حتماً بیشتر احتیاط کنند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها