مادر ۲۸ ساله ترکمن در دومین زایمان خود صاحب ۴ دختر شد +عکس

کد خبر: 1204554

مادر ۲۸ ساله ترکمن، اهل روستای کملر شهرستان گمیشان در دومین زایمان خود چهار دختر به دنیا آورد.

مادر ۲۸ ساله ترکمن در دومین زایمان خود صاحب ۴ دختر شد +عکس

مادر ۲۸ ساله ترکمن، اهل روستای کملر شهرستان گمیشان در دومین زایمان خود چهار دختر به دنیا آورد.

سمیه قجقی بانوی ۲۸ ساله ترکمن اهل روستای کملر از توابع شهرستان مرزی و محروم گمیشان در دومین زایمان خود چهار دختر به دنیا آورد که سه نفر از آن ها یک کیلو ۷۰۰ گرم و یک نفر با وزن یک کیلو ۲۰۰ متولد شدند.

وی که  یک فرزند پسر پنج ساله نیز دارد به همراه دو فرزند خود از نظر وضعیت جسمی در سلامت کامل بسر می برند و دو فرزند او هم در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

این بانوی ترکمن ضمن اینکه از مسئولان خواست تا در تهیه شیر خشک و پوشک آن ها را حمایت کنند، گفت : همسرمن مدتی است که شغل خود را از دست داده و از مسئولان می خواهم شرایط اشتغال همسرم را فراهم کنند تا بتوانیم مخارج فرزندانمان را تامین کنیم.

فرماندار گمیشان هم در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه  قبل از به دنیا آمدن چهار قلوها با پدر بچه ها جلسه گذاشته و پیگیر وضعیت آنها بوده گفت: با مدیرکل راه و شهرسازی ، بیاد مسکن، بهزیستی و تمامی دستگاه ها در حال رایزنی هستیم تا طبق قانون و با استفاده از ظرفیت استان تا حد امکان نهایت حمایت را از این خانواده داشته باشیم.

امید سقلی با اعلام این خبر که بنیاد مسکن یک قطعه زمین خوب در شهرگمیش تپه به خانواده چهار قلوها اهدا خواهد کرد،گفت: در بازدیدی هم که از منزل آنها داشتیم متوجه شدیم منزل آن ها نیمه کاره و شرایط مطلوبی ندارد به همین دلیل در بازسازی و تکمیل منزل نیز به خانواده کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پدر چهار قلو های گمیشانی از توانخواهان بهزیستی است و در اولین اقدام با رایزنی که با مسئولان بهزیستی داشتیم مقرر شد حقوق پدر چهارقلوها افزایش یابد و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی سایر دستگاه ها در روزهای آتی شرایط مطلوبی را برای این خانواده فراهم کنند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها