خبر داغ امشب؛ واریز حقوق و عیدی بازنشستگان | واریز عیدی به بازنشستگان به اضافه ۵۰۰ هزار تومان

کد خبر: 1204643

سرپرست منطقه ۲ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت منصوب شد و حقوق و عیدی بازنشستگان نیز واریز شد.

خبر داغ امشب؛ واریز حقوق و عیدی بازنشستگان | واریز عیدی به بازنشستگان به اضافه ۵۰۰ هزار تومان

سرپرست منطقه ۲ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت منصوب شد و حقوق و عیدی بازنشستگان نیز واریز شد.

با حکم هیات رئیسه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، سرپرست منطقه ۲ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت منصوب شد و حقوق و عیدی بازنشستگان نیز واریز شد.

به این ترتیب، «ابراهیم منصورنژاد» به عنوان سرپرست منطقه ۲ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت منصوب شد.

همچنین صندوق بازنشستگی کارکنان نفت اعلام کرد که «مستمری و مقرری بهمن‌ماه» بازنشستگان صنعت نفت به همراه مبلغ عیدی مستمری بگیران پرداخت شده است.

مبالغ یازدهمین نوبت پرداخت مستمری و مقرری سال ۱۴۰۱، پنجشنبه (۲۰ بهمن‌ماه) به حساب بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت واریز شد.

در این نوبت از واریزی، مبلغ عیدی پایان سال نیز پرداخت شده است. مبلغ عیدی شامل، یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به اضافه مبالغ ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان، برای همسر و هر فرزند تحت تکفل است.

در این نوبت از پرداختی، مبلغ ۵۰۰ و شصت هزار تومان به مناسبت هدیه روز زن برای بازنشستگان گرامی خانم نیز واریز شده است./ایلنا

واریز مطالبات همسان سازی حقوق بازنشستگان از امشب

علی کریمی با ابراز تأسف از تبعیض‌هایی که بین بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان سایر صندوق‌ها صورت می‌گیرد، گفت: از آقایان وزیر کار و مدیرعامل تامین اجتماعی درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر باقیمانده متاسب‌سازی بازنشستگان کارگری را اجرایی کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین از وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواست زمان اجرای ۲۵ درصد باقیمانده‌ی همسان سازی حقوق بازنشستگان کارگری را مشخص کنند.او با بیان اینکه چرا باید بازنشستگان کارگری باید برای وصول تک تک مطالباتشان مطالبه‌گری کنند، افزود: در حالی  بازنشستگان کارگری از دو سال پیش در انتظار پرداخت ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان خود هستند که همسان سازی حقوق بازنشستگان دولتی از ابتدای هر سال برای جبران تورم و گرانی‌ها اجرایی می‌شود.

کریمی با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان هر زمان اجرا شود، باید مابه‌التفاوت آن از ابتدای سال پرداخت شود، گفت: بنابراین ما بازنشستگان کارگری منتظر اجرای قانون هستیم تا جوابگوی بازنشستگانی باشیم که پیگیر باقیمانده متناسب‌سازی خود هستند. درخواست آنها مشخص شدن زمان دقیق اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها