اطلاعیه تعطیلی مدارس امروز ۲۶ بهمن / مدارس کدام استان ها غیرحضوری شد؟

کد خبر: 1205124

با افزایش بارش برف و باران امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن مدارس برخی از شهرها تعطیل شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس امروز ۲۶ بهمن / مدارس کدام استان ها غیرحضوری شد؟

با افزایش بارش برف و باران امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن مدارس برخی از شهرها تعطیل شد.

چهارمحال و بختیاری

ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری باعث بارش باران و برف سنگین در همه مناطق این استان شد، به علت بارش‌ها و لغزندگی معابر، مدارس استان فردا تعطیل و ادارات نیز با تاخیر آغاز به کار می‌کنند

به گزارش تسنیم از شهرکرد، ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری باعث بارش باران و برف سنگین در همه مناطق این استان شد، به علت بارش‌ها و لغزندگی معابر، مدارس استان امروز تعطیل و ادارات نیز با تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش استان برای فعالیت آموزشی مدارس در روز چهارشنبه،  با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی کودکستان‌های استان تعطیل است و فعالیت آموزشی تمامی مدارس استان، به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.

همچنین بر اساس اطلاعیه مدیریت بحران استان، ساعت آغاز به کار تمام ادارات، بانک‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی غیر از دستگاه‌های مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها، امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه از ساعت 9 صبح خواهد بود.

مدارس استان اصفهان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برخی مدارس شهرستان‌های استان اصفهان امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه غیرحضوری شد.

به گزارش تسنیم از اصفهان، جلال سلمانی شامگاه سه‌شنبه در این خصوص اظهار داشت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت فردا چهارشنبه 26 بهمن ماه به علت بارش سنگین برف و کولاک و یخ زدگی معابر صورت غیرحضوری  خواهند بود.

وی افزود: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم به جز بخش پادنا نیز امروز غیرحضوری خواهند بود. فعالیت مدارس بخش پادنای این شهرستان به صورت حضوری خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: مدیران مدارس نظارت لازم را بر برگزاری منظم کلاس‌های مجازی به عمل آورند.

مدارس خوانسار و گلپایگان

وی تصریح کرد: همچنین به دلیل بارش سنگین برف تمامی مقاطع شهرستان خوانسار و گلپایگان امروز به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

سلمانی گفت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان تیران و کرون و مناطق برزک، نیاسر و جوشقان قالی از توابع شهرستان کاشان هم امروز غیرحضوری شد.

 مدارس قزوین، البرز و آوج

به دلیل بارش برف و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین مدارس ابتدایی قزوین و البرز و تمامی مدارس آوج در نوبت صبح غیرحضوری شد.

به گزارش تسنیم از قزوین، با توجه به بارش برف در استان قزوین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نواحی یک و دو شهرستان قزوین، شهرستان البرز و منطقه کوهین و تمامی مدارس استثنایی در مناطق یادشده در نوبت صبح امروز چهارشنبه 26 بهمن غیرحضوری اعلام شد.

همچنین تمامی مدارس شهرستان آوج در نوبت صبح غیرحضوری خواهند بود. در ضمن بر اساس اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین حضور عوامل اجرایی در مدارسی که آموزش مجازی و غیرحضوری دارند، الزامی نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها