ترافیک سنگین در محور قدیم تهران-بومهن

کد خبر: 1205401

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور قدیم تهران-بومهن خبر داد.

ترافیک سنگین در محور قدیم تهران-بومهن

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری شمالی را اعلام کرد و گفت: در محور قدیم تهران _ بومهن ترافیک سنگین و در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است ضمناً این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزاد راه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا بهمن آباد و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک سنگین و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن تاکید بر خودداری از سفرهای غیر ضروری به وضعیت جوی محورها اشاره کرد و اذعان داشت: در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان شاهد هستیم.

برقی تصریح کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

وی محور مسدود شریانی را ریگان – ایرانشهر و کیاسر - سمنان و محورهای مسدود غیر شریانی را خوانسار – بوئین و کوهرنگ – مسجد سلیمان اعلام کرد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها