توقیف ۷ فروند قایق دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس

کد خبر: 1205659

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف ۷ فروند قایق حامل ۳۰۰ رأس دام زنده قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

توقیف ۷ فروند قایق دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس

مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

قهرمانی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۳۰۰ رأس دام است، تصریح کرد: طی این عملیات ۱۸ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، گفت: با اقدام به موقع دستگاه قضائی و عملیات ضربتی مأموران دریابانی، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌کند اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست قوه قضائیه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و به همین منظور دستگاه قضائی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها