فوری/سقوط بالگرد وزیر رئیسی | بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت دچار سانحه شد | مشاور وزیر فوت کرد | اسامی مصدومان سانحه بالگرد کرمان +عکس

کد خبر: 1206797

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فوری/سقوط بالگرد وزیر رئیسی | بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت دچار سانحه شد | مشاور وزیر فوت کرد | اسامی مصدومان سانحه بالگرد کرمان +عکس

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

شاهدان عینی می گویند که حال وزیر مساعد است و برای درمان مصدومیت جزیی به همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده اند اما خبرنگار ایرنا همچنان منتظر اعلام نظر مسئولان به طور رسمی در این زمینه است.

یک شاهد عینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت مشاهده کرده چند نفر از افراد را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی روایت کرد: بالگرد موقع نشستن کنترل خود را از دست داد.

براساس عکسی که از سانحه مشاهده می شود بخشی از بالگرد جدا شده است؛ برخی مسئولان محلی وزیر را در سفر به بافت همراهی می کردند./ایرنا

مشاور وزیر ورزش به علت شدت صدمه سانحه بالگرد فوت کرد

 منابع بیمارستانی در بافت خبر دادند که مشاور وزیر ورزش که در سانحه بالگرد مجروح بود درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا بالگرد وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت دچار سانحه شد؛ شمار سرنشینان بالگرد ۱۲ نفر اعلام و حال عمومی بیشتر آنان مساعد گزارش شده بود.

منابع اعلام کرده بودند ۲ تن از مصدومان حالشان مناسب نبود که از جمله آنان اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه متاسفانه به علت شدت صدمه درگذشت.

مدیر داخلی بیمارستان بافت فوت مشاور وزیر ورزش را تایید کرد.

استاندار کرمان گفته بود که بالگرد حامل وزیر ورزش ۱۲ سرنشین داشته که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیدند و حال بیشتر آنان مساعد است.

محمد مهدی فداکار عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود که موقع دوم برای نشستن دچار سانحه می شود و علت در دست بررسی است.

به گفته وی حال بیشتر مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

یک شاهد عینی نیز به خبرنگار ایرنا گفت که مشاهده کرده حال وزیر مساعد بوده و یکی دو نفر از همراهان در هنگام فرود کمی شدت صدمه به آنان بیشتر بوده است.

حال وزیر ورزش و همراهان مساعد است

استاندار کرمان اعلام کرد که بالگرد حامل وزیر ورزش ۱۲ سرنشین داشته که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیدند و حال بیشتر آنان مساعد است.

محمد مهدی فداکار عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود که موقع دوم برای نشستن دچار سانحه می شود و علت در دست بررسی است.

به گفته وی حال بیشتر مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

یک شاهد عینی نیز به خبرنگار ایرنا گفت که مشاهده کرده حال وزیر مساعد بوده و یکی دو نفر از همراهان در هنگام فرود کمی شدت صدمه به آنان بیشتر بوده است.

هلال احمر: سقوط بالگرد وزیر ورزش ۱۶ مجروح داشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه ۱۶ مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) برجای گذاشت.

محمد امیرخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بالگرد از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری حین فرود دچار سانحه شد و بالگرد سقوط کرد.

وی اظهار داشت: چهار نفر کادر پرواز و تعدادی همراهان وزیر بودند که در این حادثه تعدادی از آنان مصدوم شدند و به بیمارستان بافت منتقل شدند.

ایرنا کسب اطلاع کرد که اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در این سانحه به علت شدت صدمه جان باخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده بافت در مجلس و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت ورزش در این پرواز حضور داشتند.

شهرستان بافت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

وزیر ورزش به کرمان انتقال یافت

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی کرمان در حال انجام است.

وی همچنین درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارتخانه را تایید کرد.

انتقال مصدومان سقوط بالگرد به کرمان و سیرجان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان:برای انتقال مصدومان حادثه سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش، چهار دستگاه آمبولانس از اورژانس کرمان به بافت اعزام شده است.

سه دستگاه آمبولانس هم از حوزه سیرجان به بافت اعزام شده است.

حال سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خوب است، مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید باهنر کرمان و بیمارستان سیرجان منتقل می‌شوند.

 آماده‌باش آمبولانس‌ها جهت انتقال مصدومان به کرمان

استاندار کرمان گفت: اقدامات اولیه درمانی برای حادثه دیدگاه بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت انجام شده، آمبولانس‌ها نیز آماده هستند تا در صورت نیاز مصدومان به کرمان منتقل شوند.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در ارتباط با سانحه بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت گفت: وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با همراهی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس و جمعی از همراهان جهت بازدید از طرح‌های ورزشی از کرمان عازم شهرستان بافت بودند.

وی ادامه داد: بالگرد حامل وزیر ورزش و هیات همراه، هنگام فرود در ورزشگاه بافت و نزدیکی زمین دچار سانحه شده و تعدادی دچار آسیب می‌شوند.

استاندار کرمان با بیان اینکه این بالگرد جمعیت هلال‌احمر، حامل ۱۴ مسافر و ۴ عضو کادر پرواز بوده است، افزود: یکی از مسافران این پرواز بدحال است.  

فداکار گفت: وزیر ورزش و نماینده بافت دچار زحم‌های سطحی هستند، اما وضعیت عمومی ایشان خوب است.

استاندار کرمان گفت: اقدامات اولیه درمانی در حال انجام است، آمبولانس‌ها نیز آماده هستند تا در صورت نیاز مصدومان به کرمان منتقل شوند.

بالگرد حامل وزیر ورزش ثبت سازمان هواپیمایی نبود

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بالگرد حامل وزیر ورزش ثبت سازمان هواپیمایی نیست، گفت: تیم بررسی سوانح سازمان آماده همکاری با هلال احمر است.

بالگرد حامل وزیر ورزش

به گزارش همشهری آنلاین، حسن رضایی فر اظهار کرد: براساس اطلاعات اولیه ، حدود  ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز یک بالگرد  هلال احمر که حامل ۱۶ سرنشین ( ۴ خدمه و ۱۲ مسافر) از جمله  وزیر ورزش و جوانان‌ و از ایستگاه هلال احمر کرمان به پرواز درآمده بوده هنگام فرود در ورزشگاه چمن شهر بافت استان کرمان به موانع برخورد دچار سانحه می شود.

وی افزود: خبرهای اولیه نشان می دهد که بعضی از سرنشینان مجروح شده و به بیمارستان انتقال داده شدند ولی آمار دقیق باید توسط هلال. احمر اعلام شود.

وی تصریح کرد: این بالگرد برای هلال احمر بوده و به ثبت هواپیمایی کشوری نیست، ولی تیم بررسی سازمان هواپیمایی کشوری آماده همکاری با هلال احمر است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی دربالگرد حادثه دیده کرمان نبوده و در سلامت کامل است

در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر حضور رییس سازمان امور ادای و استخدامی در کرمان و همراهی وی با وزیر ورزش و جوانان خبرنگار ایرنا از منابع موثق کسب اطلاع کرد که وی در بالگرد حادثه دیده کرمان حضور نداشته و در سلامت کامل است.

به گزارش ایرنا ، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که امروز برای حضور در مراسم گردهمایی مدیران وزارت ورزش و جوانان در کرمان به همراه وزیر ورزش و جوانان حضور داشت، در بالگرد حادثه دیده کرمان نبوده است.

میثم لطیفی که امروز برای شرکت در مراسم گردهمایی مدیران وزارت ورزش و جوانان در کرمان حضور داشت، بعد از این مراسم به تهران بازگشته است.

آخرین وضعیت عمومی وزیر ورزش | حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد مساعد نیست

 رئیس اورژانس کرمان با اشاره به خونریزی مغزی وزیر ورزش گفت: طبق آخرین بررسی ها علائم حیاتی وزیر ورزش تثبت شده و در حال انتقال به کرمان است.

محمد صابری بیان کرد: لحظات اولیه انتقال مصدومان به بیمارستان بافت، وضعیت وزیر ورزش مساعد نبود اما با اقدامات انجام شده وضعیت تثبیت شده است و از طریق زمینی در حال انتقال به کرمان است.

وی گفت: علائم نشان از خونریزی مغزی ایشان دارد طبق آخرین تماسی که با کادر پزشکی همراه ایشان داشتم علائم حیاتی ایشان در حال حاضر تثبیت شده است.

وی گفت: درمان تخصصی باید در بیمارستان شهید باهنر کرمان انجام شود.

صابری افزود: سه نفر دیگر از همراهان وزیر نیز به دلیل نیاز به درمان تخصصی در حال انتقال به کرمان هستند.

وی افزود: بقیه مصدومان در بیمارستان بافت در حال درمان هستند.

حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد مساعد نیست

سخنگوی هلال احمر اعلام کرد:حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد در کرمان مساعد نیست.

به گزارش خبرنگار مهر اشکان موسوی، سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه سقوط بالگرد هلال احمر در بافق گفت: اوایل ساعت ۱۵ و ۴۰ یکی از بالگردهای هلال احمر در بافق با ۱۶ سرنشین دچار حادثه شد.

وی ادامه داد: متأسفانه مشاور وزیر ورزش در این حادثه جان خود را از دست داد و وزیر کشور نیز به بیمارستان منتقل شده است.

موسوی با بیان اینکه در این حادثه ۱۶ نفر دچار حادثه شدند گفت: ۳ نفر از مصدومان درحال انتقال به بیمارستان هستند و ۲ نفر نیز دارای شرایط مساعد نیستند./مهر

اسامی مصدومان سانحه بالگرد کرمان

photo_2023-02-23_19-31-58

وزیر ورزش به ای‎سی‎یو منتقل شد

رئیس بیمارستان باهنر کر‌مان:

وضعیت وزیر ورزش پایدار بوده بوده و فعلا به ای سی یو‌  منتقل شده است.

علی‎رغم اینکه هوشیاری حمید سجادی پایین است اما تا اطلاع ثانوی به جراحی نیاز ندارد.

وزیر ورزش به ICU بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد

رئیس اورژانس کرمان:وزیر ورزش و جوانان باید به icu منتقل شود و خونریزی مغزی او جزئی بوده و افزایش پیدا نکرده است اما مقداری هوشیاریش پایین است اما فعلا نیاز به جراحی ندارد.

وضعیت مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران و آذربایجان شرقی خیلی نگران کننده نیست و درحال بررسی برای دریافت اقدامات درمانی هستند.

رئیس اورژانس کرمان:وضعیت وزیر ورزش نگران کننده نیست

 رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و اوضاع نگران کننده نیست.

محمد صابری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در حادثه سقوط بالگرد ضربه‌ای به سر ایشان وارد شده است که در سی تی اسکن اول در بیمارستان بافت نشانه‌های خونریزی مغزی مشاهده شد.

وی گفت: بلافاصله بعد از اقدامات اولیه با آمبولانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند و بررسی‌های اولیه توسط تیم‌های تخصصی انجام شد و اقدام به گرفتن سی تی اسکن جدید شد، خونریزی افزایش نیافته است.

وی افزود: وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هر دو در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر کادر پزشکی قرار دارند.

وی گفت: فعلاً اوضاع نگران کننده نیست و فرایندهای درمانی در حال انجام است.

 شرایط وزیر ورزش تثبیت شده است

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر استان کرمان گفت: سه نفر از مصدومان نیاز به اقدامات بیشتری داشتند که وزیر ورزش و جوانان یکی از آنها بود، این سه نفر به مرکز کرمان منتقل شدند که فعلا شرایط آنها تثبیت شده است.

مرادی‌پور با تشریح آخرین وضعیت مصدومان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش، اظهار داشت: این سانحه باعث شد تا همه سرنشینان بالگرد دچار آسیب شوند که میزان آسیب‌ها متفاوت بود اما سه نفر حال وخیمی داشتند.

وی اضافه کرد: برای طی شدن روند درمان لازم بود همه مصدومان چک شوند که با انتقال آنها به بیمارستان این اتفاق افتاد، اما سه نفر نیاز به اقدامات بیشتری داشتند که وزیر ورزش و جوانان یکی از آنها بود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر استان کرمان  گفت: این سه نفر به مرکز کرمان منتقل شدند که فعلا شرایط آنها تثبیت شده که امیدوارم هرچه سریع‌تر به آغوش خانواده خود برگردند.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه بالگرد

رئیس اورژانس کرمان درباره وضعیت وزیر ورزش و اعضای همراه در حادثه بالگرد گفت: وضعیت حمید سجادی و سه تن دیگر از اعضای همراه که وضعیت آنها وخیم گزارش شده بود، رو به بهبودی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 محمد صابری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه بالگرد اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش، علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین حبیب الله ستوده مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی رو به بهبودی است و خطر خاصی آنها را تهدید نمی کند. فقط مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل خونریزی داخلی در ICU بسر می برد که البته شرایط عمومی وی نیز خوب است.

وی گفت: ۱۴ مصدوم دیگر نیز که دچار شکستگی اندام شده اند، هم اکنون در بخش های مختلف بیمارستان استان کرمان بستری هستند و شرایط آنها راضی کننده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

واکنش سفارت روسیه در ایران به حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در مجموعه ورزشی شهرستان "بافت" در استان کرمان

سفارت روسیه در تهران به حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در مجموعه ورزشی شهرستان "بافت" در استان کرمان واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سفارت روسیه در ایران در شبکه اجتماعی خود در این ارتباط نوشت: "سفارت فدراسیون روسیه برای جناب آقای سجادی وزیر محترم ورزش ایران و تمامی مجروحان حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت آرزوی بهبودی عاجل دارد.

این مصیبت وارده را به خانواده و بستگان جناب آقای احمدی که متاسفانه در این حادثه جانشان را از دست دادند، تسلیت عرض می نماییم. "

بر اساس این گزارش، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان عصر پنج‌شنبه(۴ اسفندماه ) هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان به ایسنا گفت: متاسفانه یک نفر از سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد دچار خونریزی مغزی شده است.

همچنین اسماعیل احمدی، مدیر کل حوزه ریاست وزیر ورزش، از آسیب‌دیدگان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بود که در این حادثه جان باخته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها