جزئیات جدید از سانحه بالگرد حامل وزیر | خون‌ریزی مغزی وزیر ورزش و درگذشت مشاورش

کد خبر: 1206815

طبق آخرین اطلاعات از سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان حال عمومی حمید سجادی چندان مساعد نیست

جزئیات جدید از سانحه بالگرد حامل وزیر | خون‌ریزی مغزی وزیر ورزش و درگذشت مشاورش

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز راهی کرمان شده بود که در سفر وی به شهرستان بافت، بالگرد حامل وی دچار سانحه شد.

طبق گفته شاهدان عینی بالگرد حامل وزیر ورزش هنگام فرود در شهرستان بافت دچار سانحه شد و در ارتفاع پایین سقوط کرد. بالگرد یک بار می‌نشیند و بلند می‌شود که موقع نشستنِ مجدد دچار سانحه می‌شود که علت این اتفاق در دست بررسی است.

14 مسافر این بالگرد به همراه خلبان و کمک خلبان بلافاصله بعد از این سانحه به بیمارستانی در کرمان منتقل شدند تا مراحل درمان مصدومیت‌های جزئی آنها طی شود. باوجود اینکه برخی از مسافران زخمی شده‌اند، اما حال عمومی اکثر نفرات مساعد است.

طبق اعلام رئیس ورزش و جوانان شهرستان بافت در این حادثه، اسماعیل احمدی، مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش جان باخت. خبرگزاری فارس ضایعه درگذشت اسماعیل احمدی را به خانواده وی تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان طلب صبر می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون شمشیربازی، نماینده مردم شهرستان بافت و جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران صداوسیما در این بالگرد حضور داشتند و قرار بود از طرح‌های ورزشی شهرستان بافت بازدید کنند.

در گزارش‌های اولیه اعلام شد که لطیفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی هم در این سفر سجادی را همراهی می‌کند، اما پیگیری‌ها نشان داد که وی پیش از این سفر به تهران بازگشته بود و در بالگرد حضور نداشت.

14011204000552_Test_NewPhotoFree

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی، وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی در حال انجام است.

رئیس اورژانس کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: قرار است حمید سجادی با آمبولانس به کرمان منتقل شود تا مراحل درمانی روی او به سرعت آغاز شود.

بالگرد وزیر ورزش و جوانان در سفر وی به شهر بافت دچار سانحه شد.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز راهی کرمان شد. در سفر سجادی به شهرستان بافت بالگرد وی دچار سانحه شد.

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود، سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی در کرمان انتقال یافتند.

پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی هم در این سفر سجادی را همراهی می‌کرد. رئیس سازمان امور اداری و  استخدامی، نماینده مردم شهر بافت و جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران صداوسیما هم در این سفر حضور داشتند.

شاهدان عینی می‌گویند حال وزیر مساعد است و برای درمان مصدومیت جزئی به همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده‌ است.

 آماده‌باش آمبولانس‌ها جهت انتقال مصدومان به کرمان

استاندار کرمان گفت: اقدامات اولیه درمانی برای حادثه دیدگاه بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت انجام شده، آمبولانس‌ها نیز آماده هستند تا در صورت نیاز مصدومان به کرمان منتقل شوند.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در ارتباط با سانحه بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت گفت: وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با همراهی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس و جمعی از همراهان جهت بازدید از طرح‌های ورزشی از کرمان عازم شهرستان بافت بودند.

وی ادامه داد: بالگرد حامل وزیر ورزش و هیات همراه، هنگام فرود در ورزشگاه بافت و نزدیکی زمین دچار سانحه شده و تعدادی دچار آسیب می‌شوند.

استاندار کرمان با بیان اینکه این بالگرد جمعیت هلال‌احمر، حامل ۱۴ مسافر و ۴ عضو کادر پرواز بوده است، افزود: یکی از مسافران این پرواز بدحال است.  

فداکار گفت: وزیر ورزش و نماینده بافت دچار زحم‌های سطحی هستند، اما وضعیت عمومی ایشان خوب است.

استاندار کرمان گفت: اقدامات اولیه درمانی در حال انجام است، آمبولانس‌ها نیز آماده هستند تا در صورت نیاز مصدومان به کرمان منتقل شوند.

 جزئیات مصدومیت وزیر ورزش در حادثه سقوط بالگرد

دهقانی دادستان شهرستان بافت در خصوص حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش و جوانان از ناحیه سر و دست دچار صدمه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دادگستری شهرستان بافت، دهقانی دادستان شهرستان بافت در خصوص حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز وزیر ورزش و جوانان به همراه چند تن از معاونین و نماینده مجلس استان به شهرستان بافت سفر کردند که در زمان فرود بالگرد حامل انها در زمین چمن شهرستان بافت، بالگرد دچار سانحه شد.

وی افزود: بلافاصله مصدومان به بیمارستان اعزام شدند و وزیر ورزش و جوانان از ناحیه سر و دست دچار صدمه شده است.

دهقانی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست ورزیر ورزش فوت کرده است.

دادستان شهرستان بافت با بیان اینکه اقدامات لازم برای اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان های استان کرمان و تهران در حال انجام است،‌ گفت: اقدامات قضایی برای بررسی علت حادثه در حال انجام است و دستورات لازم در این خصوص داده شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها