محدودیت‌های ترافیکی امروز جمعه

کد خبر: 1206935

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، گفت: شاهد کاهش دید در جاده‌های کندوان و کیاسر هستیم.

محدودیت‌های ترافیکی امروز جمعه

 یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی در محورهای کندوان و کیاسر هستیم که تاکید ما به رانندگان توجه به هشدارها و پرهیز از سرعت و سبفت‌های غیرمجاز است.

وی با اشاره به لغزندگی جاده‌های مازندران، گفت: باتوجه به شرایط جاده‌ها تاکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های شمال است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان تداوم دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: براساس اعلام پلیس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که باتوجه به شرایط ترافیکی، این محدودیت در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز باتوجه به شرایط ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب در پایان با هشدار احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی، گفت: موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها