ساختمان ۱۵۳ در خیابان بهار همچنان در آتش می‌سوزد | ساختمان‌های مجاور تخلیه شدند +فیلم

کد خبر: 1207136

آتش‌نشانان از نردبان هیدرولیک و تجهیزات پیشرفته برای بررسی وضعیت این ساختمان استفاده می‌کنند.

ساختمان ۱۵۳ در خیابان بهار همچنان در آتش می‌سوزد | ساختمان‌های مجاور تخلیه شدند +فیلم

 آتش‌نشانان از نردبان هیدرولیک و تجهیزات پیشرفته برای بررسی وضعیت این ساختمان استفاده می‌کنند.

 این در حالی است که از دقایقی قبل مأموران یگان امداد پلیس تهران بزرگ به دلیل احتمال بروز هرگونه خطر تلاش کردند تا هموطنانی که در این منطقه تجمع کرده بودند را از محل حادثه دور کنند.

سردار آدینه‌وند، فرمانده یگان امداد فاتب نیز برای بررسی میدانی آخرین وضعیت ساختمان در محل حادثه حضور پیدا کرده است.

 ظهر امروز شنبه (۶ اسفندماه ۱۴۰۱)، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهار، نرسیده به خیابان طالقانی خبر داد.

ظهر امروز شنبه (۶ اسفندماه ۱۴۰۱)، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهار، نرسیده به خیابان طالقانی خبر داد.

تخلیه ساختمان‌های مجاور محل حادثه آتش‌سوزی در ساختمان اداری تجاری ۱۵۳ خیابان بهار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از تخلیه ساختمان‌های مجاور به دلیل احتمال ریزش خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار گفت: متأسفانه سه طبقه از این ساختمان دچار آتش‌سوزی شده است که نیروهای آتش‌نشانی موفق به اطفای حریق در طبقه منفی یک شده‌اند.

او ادامه داد: آتش در دو طبقه زیرین شدید است نیروهای آتش نشانی هیچ فرد دیگری در ساختمان حضور ندارد و به دلیل رعایت نکات ایمنی و احتمال ریزش ساختمان تمامی ساکنان ساختمان‌های کناری نیز تخلیه شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: این ساختمان سنی بیش از ۶۰ سال داشته است و به همین دلیل

علت آتش‌سوزی در ساختمان اداری تجاری 153 خیابان بهار

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: کانون حریق در طبقه منفی سه است که انباری از مواد پلاستیکی، صندلی و قابل اشتعال است. ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های اطراف تخلیه شد.

قدرت‌الله محمدی ضمن تشریح جزئیات وقوع حریق گسترده در ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار گفت: ساعت ۱۰:۲۰ گزارش وقوع حریق در خیابان طالقانی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران ارسال شد و آتش‌نشانان ظرف مدت چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و همزمان عملیات اطفا حریق آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: کانون حریق در طبقه منفی سه است که انباری از مواد پلاستیکی، صندلی و قابل اشتعال است. ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های اطراف تخلیه شد.

او اظهار کرد: در حال حاضر حریق در طبقه منفی یک تحت کنترل است و در طبقه منفی دوم نیز تا ۸۰ درصد اطفا شده است.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر همه تمرکز ما روی طبقه منفی سه است که کانون اصلی حریق محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با احتیاط کار را دنبال می‌کنند و ان‌شاءالله تا ساعتی دیگر کار به پایان می‌رسد.

حضور شهردار تهران در محل آتش‌سوزی در ساختمان اداری تجاری 153 خیابان بهار

به دنبال وقوع این حادثه، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. در پی وقوع حریق گسترده در ساختمان اداری تجاری «۱۵۳» واقع در خیابان بهار، علیرضا زاکانی و حسین نظری، معاون شهردار تهران در محل حادثه حاضر شدند.

حضور معاون شهردار تهران در محل حادثه آتش‌سوزی در ساختمان 153 خیابان بهار

معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.

ساعتی پیش سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهار، نرسیده به خیابان طالقانی خبر داد.

به دنبال وقوع این حادثه نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و در پی وقوع حریق گسترده در ساختمان اداری تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار، حسین نظری، معاون شهردار تهران در محل حادثه حاضر شد.

آتش‌سوزی گسترده در ساختمان اداری تجاری153 خیابان بهار

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره آتش‌سوزی در ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهار توضیحاتی داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به حریق در ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهار گفت: پس از اعلام حادثه نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانان تاکنون به طبقه منفی یک نفوذ کرده‌اند.

او ادامه داد: تاکنون این حادثه هیچ مورد مصدومیت یا فوتی نداشته است اما حجم دود و حرارت به‌شدت زیاد است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: عملیات اطفا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفا، به داخل ساختمان نفوذ کردند و تاکنون حدود ۱۰ نفر را از ساختمان خارج کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات حاضرین، طبقات منفی محل نگهداری صندلی‌های پلاستیکی بوده است و خوشبختانه تاکنون این حادثه فوتی نداشته و عملیات کماکان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: این ساختمان دارای سه طبقی منفی بود که آتش‌سوزی در طبقات منفی رخ داده بود و دود و حرارت بسیار زیادی به اطراف متساعد می‌شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها