گفت‌وگوی مالباختگان پرونده رمز ارز کینگ مانی با دادستان تهران

کد خبر: 1207379

دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۱ تهران ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای بازدید کرد.

گفت‌وگوی مالباختگان پرونده رمز ارز کینگ مانی با دادستان تهران

علی صالحی دادستان تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۳۱ تهران (ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای) بازدید کرد.

صالحی در این بازدید بر تکریم مردم و حل مشکلات مراجعان به عنوان مهمترین اولویت دستگاه قضایی تأکید کرد.

دادستان تهران در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۳۱، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان ارائه کرد.

وی بر تسریع همراه با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید و حفظ کرامت مراجعان و سرعت در رسیدگی‌ها را اولویت همه قضات و کارکنان عنوان کرد.

در این بازدید نمایندگان مالباختگان پرونده رمز ارز کینگ مانی که در این دادسرا و دادسرای ویژه جرایم اقتصادی، رسیدگی و کیفرخواست آن صادر شده است؛ از پیگیری‌های دادستانی تهران تشکر و قدردانی کردند.

در پرونده کثیرالشاکی رمز ارز کینگ مانی، ۴ هزار میلیارد تومان مورد ادعای شکات است و ۸ متهم به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی و کلاهبرداری سازمان یافته از طریق ارائه رمز ارز مجعول تحت پیگیرد قضایی قرار دارد.

دادستان تهران در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری دادسرای ویژه جرایم رایانه ای، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی تأکید کرد.

وی ضمن رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند. این مقام عالی قضایی همچنین در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعان، در جریان مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت و دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی رئیس قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، بر توجهات وی نسبت به تقویت امور رفاهی کارکنان تأکید کرد.

دادستان تهران در این بازدید به تعدادی از نیروهای قضایی و اداری دادسرای ناحیه ۳۱ لوح تقدیراعطا کرد./ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها