توضیح پدر مرحوم فاطمه رضایی دانش‌آموز قمی درباره علت فوت دخترش / فوت دخترم هیچ ارتباطی با مسمومیت ندارد

کد خبر: 1207554

پدر مرحومه فاطمه رضایی دختر ۱۱ ساله قمی با رد ادعاهای مطرح‌شده در خصوص علت مرگ دختر خود گفت: دخترم بخاطر عفونت شدید درگذشته است و مرگ وی ارتباطی با حوادث مشکوک به مسمومیت در مدارس قم ندارد.

توضیح پدر مرحوم فاطمه رضایی دانش‌آموز قمی درباره علت فوت دخترش / فوت دخترم هیچ ارتباطی با مسمومیت ندارد

 ابوالقاسم رضایی بامداد دوشنبه با اشاره به درگذشت فرزند خود مرحوم «فاطمه رضایی» و نسبت درگذشت وی به مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس قم توسط شبکه‌های ضدانقلاب، بیان کرد: درد و عفونت دخترم، از حدود یک هفته قبل از فوت آغاز شد و ایشان حتی تا قبل از شروع درد، در مجموع سه هفته به صورت حضوری به مدرسه نرفته بود، دو هفته اول به خاطر تعمیرات سیستم گرمایشی، مدرسه دخترم تعطیل و کلاس ها غیرحضوری بود و هفته بعد از بازگشایی نیز به سبب نگرانی بنده، ایشان سر کلاس حاضر نشده بود.

وی اضافه کرد: دخترم در روزهایی که مدرسه می‌رفت و بعد از آن هیچ علائمی از بیماری خاصی نداشت.

رضایی با انتقاد از برخی ادعاهای واهی در مورد علت مرگ دختر خود، تصریح کرد: دخترم وقتی مدرسه می‌رفت هیچ‌وقت دچار مسمومیت نشده بود و در زمان حضور وی در مدرسه هیچ مشکلی یا اعلام حادثه ای به وجود نیامده بود.

وی خاطرنشان کرد: من به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم عده‌ای از مرگ فرزند من به خاطر منافع خودشان سوءاستفاده کنند.

رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یادکرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم اما بعد از تزریق سرم به خانه برگشتیم و بعد از آن بخاطر اصرار دخترم دیگر بیمارستان مراجعه نداشتیم، تا اینکه شرایط جسمی ایشان حاد شد و مراجعه به بیمارستان امام رضا (ع) و سپس بیمارستان خرمی، کمکی به بهبود ایشان نکرد و دخترم به سبب عفونت شدید فوت کرد.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: پزشکان و متخصصان هیچ علامتی از مسمومیت را تشخیص ندادند و علاوه بر این دخترم از حدود سه هفته قبل به‌صورت حضوری در کلاس درس حاضر نشده بود.

سریال حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از دو ماه است که آغاز شده‌است.. روز نهم آذر امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان های قم، منجربه مسمومیت ۱۸ دانش آموز دختر قمی شد که همه این دانش‌آموزان با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند روز گذشته هفتم اسفندماه نیز هفت دانش آموز دختر در بیمارستان بستری بودند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها