توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره تامین امنیت مدارس

کد خبر: 1209057

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون نگرانی‌ها درباره مسمومیت ها در مدارس کاهش یافته است،گفت: با این حال از نظررسانه‌ای نگرانی اولیا خیلی زیاد است که این جو روانی را باید منطقی کنیم.

توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره تامین امنیت مدارس

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون نگرانی‌ها درباره مسمومیت ها در مدارس کاهش یافته است،گفت: با این حال از نظررسانه‌ای نگرانی اولیا خیلی زیاد است  که این جو روانی را باید منطقی کنیم.

 یوسف نوری در جمع خبرنگاران و در حاشیه نخستین همایش تجلیل از یاریگران سلامت دانش آموزان درباره تدابیر اتخاذ شده برای کنترل جو روانی و استرس ایجاد شده در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان گفت: جلسات متعددی برگزار شده است و بسیاری از دستگاه‌های مرتبط درگیر رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند این موضوع در اولویت دستگاه‌های مرتبط و سایر دستگاه‌ها قرار بگیرد و  ما در روز دو جلسه مفصل درباره مسمومیت دانش‌آموزان داریم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: بعد از این مراسم هم درباره مسمومیت دانش‌آموزان جلسه‌ای داریم و در آنجا مقرر خواهد شد، هرکدام از دستگاه‌ها چه اقداماتی را انجام دهند. به عنوان مثال رسانه باید چه کار کند، اکنون نگرانی‌ها کاهش یافته است اما از نظر رسانه ای نگرانی‌های اولیا خیلی زیاد است که این جو روانی را باید منطقی کنیم.

نوری در پاسخ به پرسشی درباره حضور نیروهای امنیتی و پلیس در اطراف مدارس گفت: درون مدارس براساس قواعد موجود اگر موردی اتفاق بیفتد اورژانس وارد خواهد شد. به طور طبیعی تمام کنترل‌ها انجام می‌شود و اینطور نیست که تصور کنید ،کنترلی انجام نمی‌شود. همانطور که در فرمایشات رهبری هم بود اگر مسببین مشخص شوند که ان‌شاءالله به زودی مشخص شوند حتما با آنها برخورد خواهد شد. پلیس هم حضور داشته است و ما هرجا خواسته ایم، انجام داده اند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها