آخرین وضعیت ترافیکی/ بارش برف و باران در جاده‌های شمالی و ۱۱ استان

کد خبر: 1209146

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های شمالی کشور از جمله چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد و وضعیت جوی راه‌های ۱۱ استان دیگر را بارانی اعلام کرد.

آخرین وضعیت ترافیکی/ بارش برف و باران در جاده‌های شمالی و ۱۱ استان

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: برف و باران از صبح امروز (سه‌شنبه) در جاده‌های چالوس و هراز آغاز شده است.

در همین راستا مرکز مدیریت راه‌های کشور گزارش داده است که هم اکنون بارش باران در محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت آغاز شده است.

هم چنین بر اساس اعلام این مرکز از وضعیت جوی راه‌های کشور، رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید، در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک در جاده‌های استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی گزارش شده است.

سازمان راهداری از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

هم اکنون آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و هم چنین ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا بهمن‌آباد خبر می‌دهد.

ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها