کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری با هوشیاری پلیس

کد خبر: 1210641

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور از کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری با هوشیاری مأموران پلیس خبر داد.

کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری با هوشیاری پلیس

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور از کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری با هوشیاری مأموران پلیس خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: سربازان گمنام در سازمان اطلاعات فراجا ساعتی پیش در پی دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص وجود دو بسته مشکوک در یکی از محدوده‌های شهر تهران، بلافاصله به محل گزارش شده اعزام شدند.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: مأموران پس از حضور در محل مورد نظر و با بررسی‌های میدانی متوجه وجود دو بسته انفجاری شده و با هوشیاری به موقع تیم چک و خنثی سازی از وقوع حادثه‌ای ممانعت کردند که در صورت وقوع انفجار، صدمات جانی و خسارات مالی قابل توجهی متوجه شهروندان عزیز می‌شد.

سردار منتظرالمهدی با بیان این که تلاش برای دستگیری عوامل سازنده این بسته‌های انفجاری در حال انجام است، گفت: همکاری مردم و پلیس همواره نتایج ثمربخشی داشته است؛ شهروندان عزیز در صورت مشاهده موارد مشکوک این چنینی حتماً پلیس را در جریان قرار دهند.

بازداشت ۸ نفر در شب چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در مجموع ۸ نفر از کسانی که به اموال عمومی آسیب رساندند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آنچه که مردم تهران بزرگ دیدند ناشی از حضور گسترده پلیس بود.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی در جهت تأمین امنیت شهروندان تلاش‌هایی کردند و شب آخر سال کم حادثه را پشت سر گذاشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: کاهش تلفات مصدومان نشان داد مردم می‌توانند با همراهی کودکان خود و استفاده از مواد کمتر محترقه شب خوبی را داشته باشند.

محمدیان گفت: متأسفانه یکی از همکاران ما امشب آسیب دیده است و در مجموع ۸ نفر از کسانی که به اموال عمومی آسیب رساندند دستگیر شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها