هشدار پلیس به رانندگان تهرانی | فریب خلوتی معابر تهران را نخورید!

کد خبر: 1211725

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر تهران، قصد سرعت و سبقت برای زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی داشته باشند که به این رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند.

هشدار پلیس به رانندگان تهرانی | فریب خلوتی معابر تهران را نخورید!

سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت برای زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطرساز و خطرآفرین است؛ پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنید.

وی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران به‌منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: رانندگان در صورت خلوتی معابر باید از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ضمن فعالیت قرارگاه سرعت در ایام نوروز پلیس نامحسوس نیز با تخلفاتی چون سرعت، سبقت، لایی‌کشی و ... برخوردی جدی خواهد داشت، لذا خواهشمند است در روزهای خلوت پایتخت هم با رعایت قانون و تمرکز کامل در سطح شهر تردد کنند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها