آخرین وضعیت ترافیکی جاده شمال | ترافیک سنگین در محور چالوس | کندوان و هراز برفی

کد خبر: 1211981

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده ولی آباد سنگین است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده شمال | ترافیک سنگین در محور چالوس | کندوان و هراز برفی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده ولی آباد سنگین است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده ولی آباد و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های مکارود، انارک، ولی آباد و سیاه بیشه سنگین است.

وی ادامه داد: این محور دارای بارش برف و باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال متذکر شد: این محور نیز دارای بارش باران است.

کندوان و هراز برفی و پرترافیک است

 رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت جوی محورهای کندوان و هراز را همراه با بارش برف اعلام کرد.

سید محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تردد در محورهای استان اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال - جنوب در محدوده‌های ماسال تا میانک و مسیر جنوب به شمار پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین است.

وی ترافیک محور هراز را نیز سنگین ذکر کرد و گفت: تردد در دیگر محورها از جمله سوادکوه و کناره به صورت عادی و روان در جریان است.

وی درباره وضعیت جوی نیز گفت: شاهد بارش برف در محدوده تونل کندوان و محدوده امامزاده هاشم هستیم و برخی محورها نیز دارای بارندگی است از این رو توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی الزامی است.

ترافیک در محور قزوین- رشت سنگین و پر حجم است

 رئیس پلیس راه گیلان از تردد بیش از یک میلیون خودرو در استان خبر داد و گفت: ترافیک در ورودی و خروجی محور قزوین- رشت سنگین و پر حجم است.

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان گیلان اظهار کرد: ترافیک در ورودی و خروجی محور قزوین- رشت سنگین و پر حجم است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون خودرو وارد استان شده است، افزود: هم اکنون ورودی و خروجی استان در رودبار، ورودی استان در آستارا، سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به حجم بالای مسافران در این ایام در استان اشاره کرد و ادامه داد: حفظ آرامش در هنگام رانندگی در این ایام ضرورت دارد.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: ترافیک در محدوده منطقه آزاد انزلی، خطبه سرای تالش، و لیالستان لنگرود هم اکنون سنگین و پرحجم است.

وی به مسافران توصیه کرد برای جلوگیری از وقوع حوادث مرگبار در رانندگی عجله نکنند، افزود: مسافران با مدیریت زمان، برنامه ریزی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، شرایط سفری آرام و ایمن را برای خود و خانوادهایشان فراهم کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها