هشدار های پلیس به مسافران شمال | احتمال ریزش سنگ درکندوان

کد خبر: 1212007

فرمانده پلیس راه محور کوهستانی کندوان تاکید کرد: ریزش سنگ از ارتفاعات این محور با توجه به آغاز بارندگی از روز گذشته محتمل بوده و رانندگان به هنگام تردد جوانب احتیاط را رعایت کنند.

هشدار های پلیس به مسافران شمال | احتمال ریزش سنگ درکندوان

سرگرد محمد احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز دور دوم سفر نوروزی افزود : عملیات لق گیری سنگ ها در این محور انجام شده و با توجه به انجام این مهم احتمال ریزش خرده سنگ بعد از عملیات وجود دارد که ضروری است رانندگان و مسافران نوروزی به هشدارهای نیروهای پلیس توجه کنند.

وی با تاکید بر توقف نکردن رانندگان در حاشیه راه ها گفت: مسافران با توجه به تغییرات جوی منطقه قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز با اطلاع از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کندوان، سفر را مدیریت کنند.

فرمانده پلیس راه کندوان تصریح کرد : در زمان حاضر ترافیک کندوان ۲ طرف پرحجم و روان است و مشکلی خاصی گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی موارد تخلیه بار ترافیکی این محور زمان بر بوده و به همین دلیل تصمیم بر یک طرف شدن و یا انسداد محور گرفته می شود که صبوری و همراهی رانندگان با پلیس بسیار موثر است.

ترافیک کندوان پرحجم

سرگرد احمدی تصریح کرد : بر اساس آمار موجود شمار تردد خودروهای سفر نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

هواشناسی مازندران با اشار به ورود سامانه جدید بارشی طی امروز و فردا که با وزش باد و کاهش دما نیز همراه است، از تداوم ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته جاری خبر داد.

احتمال ریزش سنگ درکندوان/ رانندگان به هشدار های پلیس بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق پیش‌بینی هواشناسی، آسمان مازندران در روز سه شنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای علاوه بر افزایش ابرناکی با احتمال بارش پراکنده باران، در ارتفاعات گاهی با رگبار باران، وقوع رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر نیز با برش برف همراه خواهد بود و دمای هوا نیز روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت.

مطابق جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی، دمای هوا طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در مقایسه با روز یکشنبه در مناطق مرکزی و شرقی با سه تا پنج درجه کاهش بین ۱۷ تا ۱۸درجه، در مناطق غربی با یک تا ۲ درجه کاهش بین ۱۶ تا ۱۷ درجه و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز با چهار تا ۱۰ درجه کاهش بین ۱۰ تا ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر متغییر خواهد بود.

برابر آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از زنان اجرای طرح ستاد خدمات سفرهای نوروزی تا مروز بیش از ۱۰ میلیون نفر مسافر و گردشگر از جاده های اصلی کندوان. هراز و فیروز کوه وارد مازندران شدند.

جاده چالوس- کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر مربوط به حوزه جغرافیایی استان مازندران شهرستان چالوس است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها