ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

کد خبر: 1212305

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم درجریان است.

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز پرحجم، سنگین و با تراکم بالای خودرو همراه است و هم‌وطنان به مرور درحال عبور از این محور هستند.

وی با بیان اینکه تردد در محور آزادراه تهران_پردیس و جاجرود سنگین و با تراکم بالای خودرو همراه است، گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمیشود..

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و سنگین در جریان است و به دلیل بزرگراهی یودن این محورها ترافیک روان درجریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: هم وطنان قبل از شروع مسافرت با اطلاعات کافی از وضعیت جوی و ترافیکی اقدام به آغاز سفر کنند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا با ترافیک های سنگین و فوق سنگین برخورد نکنند.

وی با بیان اینکه شب گذشته بر اثر خستگی و خواب آلودگی یکی از هموطنانمان در محدوده سربندان جاده فیروزکوه جان خود را از دست داده، عنوان کرد: شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید از تهران به سمت شمال در حرکت بوده با دو سرنشین در محدوده سربندان جاده فیروزکوه بر اثر خستگی و خواب آلودگی از جاده خارج و متاسفانه راننده که مردی جوان بوده جان خود را از دست میدهد.

این مقام نظامی با بیان اینکه هموطنان قبل از آغاز سفر استراحت کافی کرده و در طول مسافرت نیستی هر دو ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را به تجدید قوا بپردازند، عنوان کرد: متاسفانه بیشترین آمار تصادفات در اثر خستگی و خواب آلودگی و در ۲۰ کیلومتری مقصد مسافر آن رخ می‌دهد بنابراین داشتن هوشیاری کامل در حین رانندگی از اولویت های اول مسافرت است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

کهریزی با بیان اینکه محدودیت و ممنوعیتی در محورهای شرق استان اعمال نمیشود، اذعان کرد: مسافرین مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار دهند و این نکته که طول مسیر جزئی از مسافرت است را مد نظر قرار بدهند و با صبر و شکیبایی از مسیر ها عبور کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها