کاهش تلفات جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۲

کد خبر: 1212811

فرمانده انتظامی کشور گفت: در نوروز امسال شاهد افزایش ترددها و کاهش تلفات جاده‌ای در کشور بودیم.

 کاهش تلفات جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۲

فرمانده انتظامی کشور گفت: در نوروز امسال شاهد افزایش ترددها و کاهش تلفات جاده‌ای در کشور بودیم.

سردار احمدرضا رادان امروز در حاشیه بازدید از کلانتری 22 بهمن کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هدف از سفر به استان کرمانشاه بررسی وضعیت قرارگاه نوروزی، بررسی عملکرد سالانه نیروی انتظامی استان بود.

وی عنوان کرد: در استان کرمانشاه نیز همچون سایر شهرها حجم تردد افزایش یافته، اما با تلاش همکاران در فرماندهی انتظامی کرمانشاه ‌و کمک فرمانده مرزبانی و یگان ویژه و سایر مراکز شاهد کاهش تصادفات و تلفات بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی کشور از ثبت 420 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کشور خبرداد و گفت: در مجموع امسال شاهد افزایش ترددها و کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات بودیم.

وی عنوان کرد: در زمینه کشفیات سرقت و برخورد با سارقان نیز در استان کرمانشاه همچون کشور شاهد افزایش نسبت به سال گذشته بودیم.

رادان با اشاره به اینکه پیش‌بینی این است که درصد زیادی از سفرها امروز و فردا به ‌پایان می‌رسد و مسافران مقصد خود را برای پایان سفر انتخاب کنند گفت: روز گذشته حجم تردد جاده زیاد بود و امروز و فردا نیز افزایش خواهد یافت و تمامی همکاران در حوزه انتظامی و راهور بسیج شده‌اند با حضور خود در طول شبانه روز مقدمات سفر و پایان سفر خوبی تدارک ببیند.

فرمانده انتظامی کشور افزود: از مسافران درخواست می‌شود در پایان سفر خود حوصله بیشتری داشته باشند و جاده را جزو سفر بدانند تا خاطره خوبی از سفر داشته باشند.

رادان درباره برنامه‌های فراجا در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در سال پیش‌رو اولویت‌های پیش‌بینی شده به گونه‌ای است که بتوانیم در زمینه مقابله با سارقان و جلوگیری از سرقت همچنان اقداماتی داشته باشیم.

وی افزود: برای سال 1402 پیش‌بینی شده که سهم مردم در کاهش سرقت مشخص شود و شهروندان بتوانند تکالیف خود را در این زمینه انجام دهند.

فرمانده انتظامی کشور گفت: همکاران نیروی انتظامی نیز در زمینه مقابله با سرقت به صورت وسیع تر عمل می‌کنند و امسال از ابزارهای حرفه‌ای‌تر نیز استفاده می‌شود.

رادان با بیان اینکه در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: پیش‌بینی شده امسال اقدامات اولیه در زمینه پلیس هوشمند اجرا شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها