ریزش کوه در جاده‌های پل‌دختر | محور پل‌دختر_خرم‌آباد مسدود شد

کد خبر: 1214796

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای پل‌دختر گفت: ریزش کوه ناشی از بارندگی‌ها، جاده‌های مواصلاتی این شهرستان را مسدود کرد.

 ریزش کوه در جاده‌های پل‌دختر | محور پل‌دختر_خرم‌آباد مسدود شد

روح‌الله شریف‌زاده شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: بر اثر شدت بالای بارندگی و ریزش سنگ در منطقه پاعلم و تنگ‌فنی، جاده پل‌دختر_اندیمشک مسدود شد که با حضور و تلاش نیروهای راه‌داری، این مسیر بازگشایی شد.

 وی افزود: ریزش کوه بر اثر بارش‌های رگباری همچنین جاده‌های مواصلاتی پل‌دختر_کرمانشاه در منطقه طول‌کش، پل‌دختر_خرم‌آباد در منطقه گاوزرده را مسدود کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پل‌دختر گفت: نیروهای راه‌داری شهرستان به محض اطلاع از این ریزش‌ها، عملیات پاک‌سازی را انجام و جاده‌ها را با بازگشایی کردند و هم‌اکنون در تمامی جاده‌های مواصلاتی شهرستان، تردد روان و برقرار است.

 وی افزود: ۹ اکیپ امدادی در ۶ نقطه از راه‌های مواصلاتی شهرستان پل‌دختر برای خدمات‌دهی و مقابله با هرگونه بحران بر اثر بارندگی در جاده‌های شهرستان در حال آماده باش هستند.

 شریف‌زاده یادآورشد: محور پل‌دختر_خرم‌آباد به علت ناایمن بودن در مقابل سیلاب مسدود و تا اطلاع ثانوی تردد در آن برقرار نیست و رانندگان می‌توانند از جاده جایگزین دهلیج استفاده کنند.

وی افزود: رانندگان و مردم برای ایمن ماندن از حوادث ناشی از بارندگی حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها