بازداشت عامل قمه‌کشی در یکی از مدارس کرج +عکس

کد خبر: 1218258

فرمانده انتظامی البرز: شخصی که به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود توسط پلیس بازداشت شد.

بازداشت عامل قمه‌کشی در یکی از مدارس کرج +عکس

 فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری عامل قمه کشی در یکی از مدارس کرج خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار ‌حمید هداوند اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس این استان شخصی که به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود دستگیر شد.

حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز نیز با اعلام خبر بازداشت فرد متعدی به یک مدرسه در کمالشهر که موجبات جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و معلمان و تعدی به ساحت مدرسه شده بود، گفت: این فرد امروز با پیگیری‌های ویژه دادسرای عمومی و انقلاب کرج و تلاش نیروی انتظامی استان البرز بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: این شخص پس از تعدی به مدرسه و اطلاع از اقدام غیرقانونی خود، متواری و مخفی شده بود که با رصد اطلاعاتی انجام شده پس از 10 روز در یکی از استان‌های شمال غرب کشور، ردیابی و بازداشت شد.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با توجه به نوع اقدامات متهم، این پرونده در مراجع قضایی استان با پیگیری و نظارت ویژه معاونت پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز رسیدگی و قطعا مجازات متناسب و بازدارنده تعیین و در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ‌تسنیم، در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه‌ای ضمن شفاف‌سازی موضوع اعلام کرد: واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.

آموزش و پرورش استان البرز تاکید می‌دارد که نسبت به حفظ و حراست حریم مدرسه و رعایت شأن والای مقام معلم حساسیت بسیار بالایی دارد و هرگونه تعدی به ساحت معلمان و نظام تعلیم و تربیت با هماهنگی مسؤولین مربوطه انتظامی و قضائی را با قوت پیگیری خواهد کرد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها